Business & Finance Παρασκευή 9/07/2021, 15:53
BUSINESS & FINANCE

Μάχη χαρακωμάτων για τα εγκαταλελειμμένα αεροσκάφη της Ολυμπιακής

Αναβλήθηκε ο σημερινός πλειστηριασμός

 Φωτ. Intimenews

Για την 1η Σεπτεμβρίου του 2021 αναβλήθηκε ο πλειστηριασμός των επτά εγκαταλελειμμένων αεροσκαφών, τα οποία βρίσκονται εντός του χώρου του πρώην αερολιμένα στο Ελληνικό, ιδιοκτησίας πλέον της Lamda Development.

Το Ειρηνοδικείο Αθηνών αποφάσισε να εκδόσει προσωρινή διαταγή, αναστέλοντας τον –προγραμματισμένο για σήμερα– πλειστηριασμό, κατόπιν αιτήματος του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛΚΕΟΑ), το οποίο είχε προσφύγει εναντίον της πώλησης.

Το σωματείο είχε αμφισβητήσει τη νομιμότητα του πλειστηριαμού καθώς και των όρων διεξαγωγής του, με το Ειρηνοδικείο να κάνει δεκτό το αίτημα για προσωρινή διαταγή, έως ότου εξεταστεί η υπόθεση.

«Πρόκειται για μια ανέλπιστη και ιστορική επιτυχία του ΠΟΛΚΕΟΑ, που εξακολούθησε μέχρι την υστάτη στιγμή να δίνει αταλάντευτα τη μάχη για τον Πολιτισμό, τη νεότερη πολιτιστική μας κληρονομιά, την ιστορικότητα του χώρου» ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή του.

Υποστήριξε δε, ότι η μοναδική ενδεδειγμένη λύση για τα αεροσκάφη είναι η μεταφορά τους στο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας, στα διατηρητέα ακίνητα του Κρατικού Εργοστασίου Αεροσκαφών (ΚΕΑ)

Από την πλευρά της, η Ελληνικό Α.Ε., μετά την πρόσφατη μεταβίβαση των μετοχών στη Lamda Development, έχει επανειλημμένως ζητήσει την απομάκρυνση και του τελευταίου χρήστη ή καταπατητή του ακινήτου, ενώ έχει χαρακτηρίσει ως αυθαίρετη την παραμονή των επτά αεροσκαφών.

Τα επτά αεροσκάφη

  1. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Boeing 727 – 284, με σειριακό αριθμό (S/N) 20000, χωρίς κινητήρες, APU, όργανα και ηλεκτρικές μονάδες, που έχει διαγραφεί από το νηολόγιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και ανήκε στο στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας με στοιχεία νηολογίου SX – CBA από το έτος 1969.
  2. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Boeing 737 – 284, χωρίς κινητήρες, APU, όργανα και ηλεκτρικές μονάδες, που έχει διαγραφεί από το νηολόγιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και ανήκε στο στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας με στοιχεία νηολογίου SX –BCA από τον Ιούνιο του 1975.
  3. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Boeing 747 – 200, με σειριακό αριθμό MSN 20825, χωρίς κινητήρες, μονάδα παραγωγής βοηθητικής ισχύος (APU), ηλεκτρικά συστήματα και LRU, που έχει διαγραφεί από το νηολόγιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και ανήκε στο στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας με στοιχεία νηολογίου SX – ΟΑΒ από τον Νοέμβριο του 1973.
  4. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Cessna 411 με στοιχεία νηολογίου SX – APU
  5. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Piper Navajo PA31-310 με στοιχεία νηολογίου SX – AAZ, 6 θέσεων και 2 θέσεις πιλοτηρίου
  6. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου Cessna 340 χωρίς διακριτικό
  7. Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος τύπου HELLENIC BAC ONE – ELEVEN

Ως τιμή εκκίνησης για τα παραπάνω επτά αεροσκάφη είχε οριστεί το ποσό των 61.813 ευρώ, με τον ΠΟΛΚΕΟΑ να αντιδράει, υποστηρίζοντας ότι η αξία τους φθάνει το 1,1 εκατ. ευρώ. 

moneyreview.gr

 

Money Review