Business & Finance Τετάρτη 17/01/2024, 22:43
BUSINESS & FINANCE

Η Uniqlo μηνύει τη Shein για αντιγραφή της viral τσάντας ώμου

Η Uniqlo μηνύει τη Shein για αντιγραφή της viral τσάντας ώμου

Η ιαπωνική εταιρεία Uniqlo μηνύει την Shein ισχυριζόμενη ότι η κινεζική εταιρεία πουλάει αντίγραφα της viral τσάντας της.

Η Fast Retailing, ο ιαπωνικός κολοσσός στον οποίο ανήκουν τόσο η Uniqlo όσο και η Theory, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η μορφή των προϊόντων που πουλάει η Shein μοιάζει πολύ με τη Round Mini Shoulder Bag της Uniqlo, η οποία έγινε viral στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης το 2022 και το 2023, σε σημείο που εξαντλήθηκε πολλές φορές.

Η τσάντα σε σχήμα μισοφέγγαρου, που φοριέται σε όλο τον κορμό και η τιμή της ήταν μόλις 20 δολάρια, ήταν τόσο δημοφιλής που έγινε πρωτοσέλιδο σε όλα τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης και πήρε την πρώτη θέση στην κατάταξη της εταιρείας τεχνολογίας μόδας Lyst με τα πιο hot προϊόντα το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Αλλά η δημοτικότητα του αντικειμένου έφερε και ένα κύμα προϊόντων απομίμησης, με αποτέλεσμα η Uniqlo να προειδοποιήσει στον ιστότοπό της ότι διερευνούσε για αντίγραφα και πιθανότατα να κινούνταν νομικά.

Η αγωγή της κατά της Shein κατατέθηκε στο Τόκιο στις 28 Δεκεμβρίου και κατονομάζει τρεις από τους φορείς εκμετάλλευσης της μάρκας -Roadget Business Pte, Fashion Choice Pte και Shein Japan- σύμφωνα με την ανακοίνωση του Fast Retailing. Απαιτεί την «άμεση παύση των πωλήσεων των προϊόντων απομίμησης και την αποζημίωση για τις ζημίες που υπέστη η εταιρεία ως αποτέλεσμα αυτών των πωλήσεων».

Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι η πώληση αυτών των απομιμήσεων έχει υπονομεύσει σημαντικά την εμπιστοσύνη των πελατών στην «ποιότητα της μάρκας Uniqlo και των προϊόντων της» και ότι η Fast Retailing είναι αποφασισμένη να σταθεί απέναντι σε κάθε παραβίαση της πνευματικής της ιδιοκτησίας.

Σε δήλωσή του στο CNN, εκπρόσωπος της Shein δήλωσε ότι η εταιρεία διερευνά επί του παρόντος αυτό το θέμα. «Η Shein σέβεται τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας των άλλων και λαμβάνει σοβαρά υπόψη όλες τις αξιώσεις για παραβίαση», ανέφερε.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη τσάντα ώμου άρχισε να κυκλοφορεί για πρώτη φορά στο TikTok το 2022 και συνέχισε να εκτοξεύει τη δημοτικότητά της μέχρι το 2023, με τους δημιουργούς βίντεο να επαινούν την ευελιξία, την ευρυχωρία και την προσιτή τιμή της.

Moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN

Διαβάστε επίσης:

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024

Κίνα: Ο ανταγωνισμός στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου προκαλεί νευρικότητα

Ο μυστηριώδης Κινέζος που ίδρυσε τον κολοσσό Shein

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News