Business & Finance Τετάρτη 20/12/2023, 13:21
BUSINESS & FINANCE

Prada: Αγοράζει το θρυλικό κατάστημα της 5ης Λεωφόρου για 425 εκατ. δολάρια

Prada: Αγοράζει το θρυλικό κατάστημα της 5ης Λεωφόρου για 425 εκατ. δολάρια

Η Prada συμφώνησε να αγοράσει το κτίριο στο οποίο στεγάζει τη ναυαρχίδα της στην εμβληματική 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, έναν από τους κορυφαίους εμπορικούς δρόμους στον κόσμο, έναντι 425 εκατομμυρίων δολαρίων. Η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει ότι η ζήτηση από τους Αμερικανούς καταναλωτές για τα προϊόντα πολυτελείας αντέχει στον πληθωρισμό και τα υψηλά επιτόκια.

Η ιταλική εταιρεία μόδας, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, μισθώνει το κατάστημά της στο 12όροφο κτίριο που βρίσκεται στον αριθμό 724 της 5ης Λεωφόρου από το 1997, σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή ενημέρωση που υπέβαλε την Τετάρτη. 

Σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθεσία του ακινήτου κρίνεται υψηλής στρατηγικής αξίας μετά την εισροή επενδύσεων σε κατοικίες, εστίαση και λιανεμπόριο στη γειτονιά. Σκοπεύει, εξάλλου, να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον χώρο για το κατάστημά της, τα γραφεία και την αποθήκη, όπως ανέφερε ο όμιλος στην ενημέρωση.

Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αψηφούν την παγκόσμια επιβράδυνση, ενώ τα τελευταία στοιχεία δείχνουν μια απροσδόκητη άνοδο το Νοέμβριο, η οποία τις οδήγησε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2022. Παρότι οι αναλυτές αναμένουν κάποια συγκράτηση το 2024 λόγω της μείωσης των αποταμιεύσεων των νοικοκυριών και της επιδείνωσης των πιστωτικών συνθηκών, οι δαπάνες στη χώρα εξακολουθούν να προβλέπονται σταθερές σε σύγκριση με την Κίνα, όπου η κρίση στην αγορά ακινήτων αναγκάζει τους καταναλωτές να συγκρατηθούν. Οι Κινέζοι αγοραστές επιλέγουν πλέον όλο και περισσότερο δαπάνες που βασίζονται σε εμπειρίες, όπως τρόφιμα και ποτά, αντί για πολυτελείς τσάντες. 

Οι πωλήσεις της Prada επιβραδύνθηκαν το τρίτο τρίμηνο, με τα καθαρά έσοδα να μην ανταποκρίνονται στις εκτιμήσεις των αναλυτών και να ανέρχονται στα 1,11 δισ. ευρώ (1,18 δισ. δολάρια). Η ανάπτυξη του brand Prada, το οποίο αντιπροσωπεύει πάνω από το 80% των πωλήσεων, υποχώρησε στο 5% το συγκεκριμένο τρίμηνο από 15% το προηγούμενο. Η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή και οι ευρύτερες παγκόσμιες επιπτώσεις της είχαν αντίκτυπο στις επιχειρήσεις, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Prada, Andrea Guerra, στους αναλυτές.

Ωστόσο, ορισμένες μάρκες πολυτελείας επέδειξαν ανθεκτικότητα εν μέσω της παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για αγαθά πολυτελείας. Οι πωλήσεις της Hermes σημείωσαν άλμα το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έσπευσαν να αγοράσουν τις ακριβές τσάντες Birkin και Kelly της γαλλικής εταιρείας. Η ισχύς των επιδόσεων στις ΗΠΑ ενισχύθηκε ιδιαίτερα από το κατάστημα της εταιρείας στη λεωφόρο Μάντισον, το οποίο άνοιξε πριν από ένα χρόνο, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Eric du Halgouet. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Τέλος η μανία με τα πανάκριβα ρολόγια – Ξεφούσκωσε η τάση της πανδημίας

Ο πληθωρισμός της… Chanel και η Louis Vuitton του 1 εκατ. ευρώ – Η πολυτέλεια «πετάει»

Η Zegna ποντάρει στην Tom Ford – Η νέα στρατηγική και τα μαθήματα από τη Fiat

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News