Business & Finance Τρίτη 5/12/2023, 14:57
BUSINESS & FINANCE

Η Zegna ποντάρει στην Tom Ford – Η νέα στρατηγική και τα μαθήματα από τη Fiat

Η Zegna ποντάρει στην Tom Ford – Η νέα στρατηγική και τα μαθήματα από τη Fiat

Η Ermenegildo Zegna NV, ο μοναδικός ιταλικός οίκος μόδας με έδρα στη Νέα Υόρκη, προσβλέπει στο εμπορικό σήμα Tom Ford για να επεκταθεί στον κλάδο luxury. O όμιλος Zegna απέκτησε την Tom Ford International νωρίτερα φέτος, ενώ άλλα τμήματα της εταιρείας πωλήθηκαν στην Estée Lauder Co. Ο διευθύνων σύμβουλος του brand, Ermenegildo Zegna, εγγονός του ιδρυτή, δήλωσε σε συνέντευξή του στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μιλάνο ότι το συγκεκριμένο τμήμα «θα μπορούσε να γίνει μία από τις 10 πιο σημαντικές παγκόσμιες μάρκες μόδας».

H Tom Ford κατατάσσεται στην πρώτη 25άδα του δείκτη Fashion United με τις πιο αναγνωρίσιμες Fashion Brands και ο CEO της Zegna δήλωσε ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία του, η οποία έχει ηγετικό ρόλο στην ανδρική ένδυση, να επεκταθεί στον προσοδοφόρο τομέα των αξεσουάρ. Θα μπορούσε, επίσης, να ανοιχτεί και προς τη γυναικεία ένδυση, στον απόηχο των θετικών εντυπώσεων που προκάλεσε η επίδειξη του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή της Tom Ford, Peter Hawkings, στο Μιλάνο νωρίτερα φέτος με μοντέλα που φορούσαν τακούνια στιλέτο και στενά διαφανή μαύρα φορέματα, αλλά και φωτεινά ροζ βελούδινα κοστούμια.

Τώρα, η Zegna θέλει να διπλασιάσει «μεσοπρόθεσμα» τα καταστήματα Tom Ford σε 100, συμπεριλαμβανομένων των εγκαινίων σε Ρώμη και Πεκίνο το επόμενο έτος, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, με στόχο την αύξηση των εσόδων της Tom Ford International πάνω από 10% ετησίως.

Ο 68χρονος Zegna έχει στρέψει την εταιρεία του από τα παραδοσιακά ανδρικά κοστούμια σε μια γραμμή πιο «χαλαρής πολυτέλειας», όπως με τη σειρά παπουτσιών Triple Stitch που προτιμούν προσωπικότητες όπως ο Tim Cook και ο Jamie Dimon. Η προσέγγιση αποδίδει, δήλωσε ο Zegna, με αύξηση των εσόδων στις ΗΠΑ, ενώ ελπίζει σε επέκταση και στην Κίνα.

Ο Zegna έχει ηγηθεί μιας επιθετικής προσπάθειας επέκτασης τα τελευταία πέντε χρόνια, βασιζόμενος, όπως λέει ο ίδιος, στα μαθήματα που πήρε από τον μέντορα του, Sergio Marchionne. Ο Zegna πέρασε επτά χρόνια στο διοικητικό συμβούλιο της Fiat Chrysler, όταν ο Marchionne ήταν διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, και άκουγε όταν το αφεντικό κήρυττε ότι «η κλίμακα έχει σημασία». Παρουσιάζοντας με υπερηφάνεια τα τελευταία παπούτσια της εταιρείας του, ο Zegna, ο οποίος ακούει στο όνομα Gildo, ανέφερε μια άλλη φράση που έγινε διάσημη από τον σκληροτράχηλο Marchionne: «Η μετριότητα δεν αξίζει το ταξίδι».

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Ο πληθωρισμός της… Chanel και η Louis Vuitton του 1 εκατ. ευρώ – Η πολυτέλεια «πετάει»

Luxury: Προς νέο ρεκόρ η αγορά ειδών πολυτελείας – Φτάνει στα 1,5 τρισ. δολάρια φέτος

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News