Business & Finance Πέμπτη 27/04/2023, 18:05
BUSINESS & FINANCE

Cardlink: Πώς κινήθηκε η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα

Cardlink: Πώς κινήθηκε η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα

Στα ίδια περίπου επίπεδα με τη Μεγάλη Εβδομάδα του 2022 κινήθηκε η αγοραστική κίνηση την αντίστοιχη περίοδο φέτος, παρουσιάζοντας περιορισμένη πτώση της τάξης του 6%.

Σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε η Cardlink σχετικά με τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, την πρωτιά σε ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών κατέλαβαν φέτος τα ανθοπωλεία/φυτώρια με αύξηση 57% σε σχέση με την ακριβώς προηγούμενη εβδομάδα (03/04-09/04) ), ενώ σημαντική αύξηση παρουσίασαν και οι αγορές σε κρεοπωλεία με άνοδο 37%, σε ζαχαροπλαστεία με 36%, σε κάβες με 21% και σε φούρνους με 14%.

Cardlink: Πώς κινήθηκε η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα-1

Επιπλέον, οι εξορμήσεις είχαν την «τιμητική» τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cardlink, κορυφαία επιλογή των εκδρομέων την πασχαλινή περίοδο αποτέλεσε η Πελοπόννησος, όπου οι περισσότεροι νομοί είδαν αύξηση τουλάχιστον 30% τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Σε σχέση με την εβδομάδα 03/04-09/04, τη Μεγάλη Εβδομάδα οι συναλλαγές με κάρτα σε διόδια και γέφυρες αυξήθηκαν κατά 37%, ενώ κορυφαίοι νομοί σε ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών αναδείχθηκαν οι: Κορίνθου (+38%), Αρκαδίας (+36%), Αιτωλοακαρνανίας (+36%), Κυκλάδων (+35%), Αργολίδας (+34%), Ηλείας (+30%), Τρικάλων (+30%), Κέρκυρας (+24%) και Ευβοίας (+22%). Συγκεκριμένα για τον νομό των Κυκλάδων, τα νησιά που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών τη Μεγάλη εβδομάδα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα ήταν η Κύθνος (+160%), η Κέα (+93%), η Φολέγανδρος (+91%), η Τήνος (+90%) και η Σέριφος (+82%).Όσον αφορά στον τζίρο των νησιών συνολικά, στην κορυφαία θέση βρέθηκε η Σαντορίνη, ενώ συμπληρώνοντας την πεντάδα ακολούθησαν η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Πάρος και η Ζάκυνθος.

Cardlink: Πώς κινήθηκε η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα-2

Σημειώνεται πως οι περισσότερες αγορές σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν τη Μεγάλη Πέμπτη, αγγίζοντας συγκεκριμένα τις 7.939 συναλλαγές. Συγκριτικά με την αντίστοιχη μέτρηση που είχε διενεργηθεί την Παραμονή των Χριστουγέννων πρόκειται για 2.026 λιγότερες συναλλαγές.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Skroutz: Τι ψώνισαν οι Έλληνες το Πάσχα – Πόσα ξόδεψαν

Ψηφιακές αγορές: Παραγγέλνουν και κάνουν το κορόιδο

Ηλεκτρονικά φαρμακεία: Οι big business των φαρμάκων και τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News