Business & Finance Πέμπτη 20/04/2023, 12:19
BUSINESS & FINANCE

Skroutz: Τι ψώνισαν οι Έλληνες το Πάσχα – Πόσα ξόδεψαν

Skroutz: Τι ψώνισαν οι Έλληνες το Πάσχα – Πόσα ξόδεψαν

Αυξημένη κατά περίπου 16,65% ήταν η μέση τιμή του καλαθιού των καταναλωτών του Skroutz στην περίοδο του Πάσχα σε σχέση με το 2022, αγγίζοντας τα 60 ευρώ, ενώ σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, κατά 40,52%. Ως αποτέλεσμα «φουσκωμένος» ήταν και ο τζίρος των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται μέσω του marketplace, με άνοδο 12,76% σε σύγκριση με πέρυσι.

Επίσης, βάσει στοιχείων που συλλέχθηκαν από την 1η έως και τις 16 Απριλίου, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι στρέφονται στις online αγορές, αλλά και μέσω εφαρμογών. Ειδικότερα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.

Αναφορικά με τις κατηγορίες στις οποίες στράφηκαν περισσότερο οι καταναλωτές και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευές. Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:

  • Πλυντήρια Ρούχων
  • Πλυντήρια Πιάτων
  • Ψυγεία
  • Κουζίνες & Φούρνοι
  • Εστίες Κουζίνας
  • Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
  • Τηλεοράσεις
  • Απορροφητήρες Κουζίνας
  • Επεξεργαστές
  • Μνήμες RAM

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελούν τα πλυντήρια ρούχων, με την κατηγορία να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας το 800% σχεδόν.

Σημειώνεται πως η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 3 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα. Βάσει αυτού, η έρευνα του Skroutz καταλήγει πως για τα ψώνια της τελευταίας στιγμής οι καταναλωτές στρέφονται online. Τέλος, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγιναν με το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later), με τη μέση παραγγελία να αγγίζει τα 400 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45 ευρώ κατά μέσο όρο.

Αύξηση παρουσιάστηκε και στη ζήτηση για την υπηρεσία Express Delivery με άνοδο 182,62% σε σχέση με την πασχαλινή περίοδο πέρυσι. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες που διαχειρίστηκε η μεταφορική Skroutz Last Mile, αυξήθηκαν κατά 86% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για σχεδόν 3.000 παραδόσεις οι χρήστες προτίμησαν την παραλαβή από το κατάστημα.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Tupperware: Τέλος εποχής για το θρυλικό όνομα μετά από 77 χρόνια;

Ψηφιακές αγορές: Παραγγέλνουν και κάνουν το κορόιδο

Ηλεκτρονικά φαρμακεία: Οι big business των φαρμάκων και τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News