Start Ups Πέμπτη 20/01/2022, 09:54
START UPS

Η ελληνική Blueground επενδύει σε startup της Βραζιλίας

Η ελληνική Blueground επενδύει σε startup της Βραζιλίας

Παρουσία στη Λατινική Αμερική αποκτά η νεοφυής εταιρεία εκμετάλλευσης ακινήτων Blueground μέσα από την πρώτη της επένδυση ύψους 14 εκατ. δολ. που πραγματοποιεί στη βραζιλιάνικη startup Τabas. Η Blueground, που πρόσφατα συγκέντρωσε 180 εκατ. δολ. σε χρηματοδότηση γύρου C με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής της διεθνώς, θα ηγηθεί του επενδυτικού γύρου στη βραζιλιάνικη εταιρεία, αποκτώντας έτσι παρουσία στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε πρώτο στάδιο η Blueground θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, ενώ θα αναζητήσει συνέργειες σε επίπεδο τεχνολογίας, marketing και λειτουργικών διαδικασιών. Ειδικότερα, ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Tabas.
 
Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground. Η εταιρεία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει σε πλήρως επιπλωμένους χώρους και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες. Η Tabas διαθέτει αυτή τη στιγμή 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.
 
Πρόκειται για την πρώτη επένδυση της Blueground σε άλλη εταιρεία, με αυτήν να συνιστά μέρος της στρατηγικής της για τη γεωγραφική ανάπτυξή της.
 
Από την ίδρυσή της, το 2013, η ελληνική εταιρεία έχει συγκεντρώσει συνολικά 258 εκατ. δολ. –το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική startup– ενώ το 2021 ξεπέρασε τα 145 εκατ. δολ σε έσοδα. Παράλληλα, διατηρώντας μια μέση παγκόσμια πληρότητα 94% καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ξεπέρασε τις επιδόσεις του κλάδου. Σημειώνεται πως η Blueground αριθμεί στο χαρτοφυλάκιό της 5.500 διαμερίσματα, ενώ φιλοξένησε πάνω από 20.000 επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021.
 
Παράλληλα, το τελευταίο τρίμηνο του 2021 πρόσθεσε στο δίκτυό της 3 ακόμη πόλεις, ενώ δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Στόχος της είναι να προσλάβει μέσα στο επόμενο έτος ακόμα 160 άτομα που θα έχουν βάση την Ελλάδα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την EMEA και στα σχέδιά της είναι να επεκταθεί σε 50 πόλεις και να δημιουργήσει ένα δίκτυο 30.000 διαμερισμάτων σε όλο τον κόσμο έως το 2025.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News