Κοινωνία Κυριακή 9/05/2021, 14:16
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

K. Καραμανλής: Το καλοκαίρι θα δούμε εργοτάξια Μετρό σε Εξάρχεια, Κολωνάκι, Άλσος Βεΐκου

K. Καραμανλής: Το καλοκαίρι θα δούμε εργοτάξια Μετρό σε Εξάρχεια, Κολωνάκι, Άλσος Βεΐκου

«Από τον επόμενο μήνα θα δούμε εργοτάξια σε Εξάρχεια, Κολωνάκι, Κατεχάκη, Άλσος Βεΐκου» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σχετικά με τη γραμμή 4 του Μέτρο, ενώ για το Μετρό Θεσσαλονίκης είπε πως «αν το ΣτΕ δώσει το πράσινο φως θα τρέξουμε για να ολοκληρωθεί το 2023». 

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News o υπουργός ξεκαθάρισε ότι το ΣτΕ δεν έχει ανακοινώσει επισήμως την απόφασή του και πως «θα ήταν τουλάχιστον ασέβεια προς τη Δικαιοσύνη να αναφερθώ σε αυτή». «Υπάρχει ένα παράδοξο εδώ, όμως, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ και οι πολέμιοι του Μετρό επιτίθενται εδώ και μέρες στο ΣτΕ. Κι αναρωτιέμαι, τι νομίζουν ότι κάνουν; Μπούλινγκ στο Συμβούλιο της Επικρατείας; Όπως προηγουμένως είχαν αποπειραθεί να κάνουν και στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο; Τους απαντώ, λοιπόν, το εξής: Αν η απόφαση του ΣτΕ είναι αυτή που οι ίδιοι λένε, θα αποτελεί άλλη μία δικαίωση στην πράξη της πολιτικής μας, που είναι η μόνη που εξασφαλίζει στη Θεσσαλονίκη και Μετρό και Αρχαία» σημείωσε, διαβεβαιώνοντας πως «αν το ΣτΕ δώσει το πράσινο φως, λοιπόν, να είστε βέβαιος ότι θα τρέξουμε για να καλύψουμε όσο γίνεται τον χρόνο που έκλεψαν από τη Θεσσαλονίκη οι προσφυγές, με στόχο να καταφέρουμε να ολοκληρωθεί το Μετρό το 2023».

Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη χωρίς διόδια

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τους δύο νέους αυτοκινητοδρόμους, Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, που θα γίνουν με ΣΔΙΤ και στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ περί ιδιωτικοποίησης των αυτοκινητόδρομων απάντησε ότι «στην πράξη το ΣΔΙΤ σημαίνει ότι ενώνουμε ως δημόσιο τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα, για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για όλους και πάνω απ’ όλους για τους πολίτες. Σημαίνει ότι τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την τσέπη του φορολογούμενου. Και μάλιστα, δεσμευόμαστε να μην έχουν διόδια. Αν από αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ συμπεραίνει ότι… ιδιωτικοποιούμε τα έργα, απλώς επιβεβαιώνει πόσο μακριά από την πραγματικότητα βρίσκεται, εγκλωβισμένος σε ξεπερασμένες ιδεοληψίες».

Πρόγραμμα έργων άνω των 13 δισ. ευρώ

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως το υπουργείο έχει πλέον βάλει μπρος ένα πρόγραμμα έργων άνω των 13 δισ. ευρώ, «το μεγαλύτερο από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το 2004-2009» όπως είπε χαρακτηριστικά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει νέα έργα, όπως είναι ενδεικτικά οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, η νέα Περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη το λεγόμενο flyover, αλλά και 7000 παρεμβάσεις σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, σε όλη τη χώρα. «Μέσα στο 2021, επιτέλους θα δούμε εργοτάξια στο Βόρειο Τμήμα του Ε65, στο Πάτρα – Πύργος και στη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ενώ θα μπούμε στην τελική ευθεία για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Αλλά κάνουμε άλματα και για τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη – και την άλλη εβδομάδα καταθέτουμε και τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Τι σημαίνουν όλα αυτά τα έργα; Καλύτερη καθημερινότητα και ποιότητα ζωής για τον πολίτη. Ώθηση στην οικονομία. Χιλιάδες νέες δουλειές» τόνισε.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News