ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

Barbie: Αύξηση 25% στις πωλήσεις παιχνιδιών μετά την κυκλοφορία της ταινίας

Barbie: Αύξηση 25% στις πωλήσεις παιχνιδιών μετά την κυκλοφορία της ταινίας

Φρεντίτιδα έχει ξεσπάσει σε όλο τον κόσμο με την Barbie, αφού μετά την ταινία που σημείωσε ρεκόρ πώλησεων εισητηρίων μέσα σε λίγες εβδομάδες, καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις και των παιχνιδιών Barbie. 

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana. 

Η Mattel προσπάθησε να παρατείνει την υψηλή ζήτηση για το παιχνίδι, κυκλοφορώντας μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιελάμβανε κούκλες Barbie και Ken που έμοιαζαν με τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα αντίγραφο παιχνιδιού του τριώροφου DreamHouse της Barbie.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ynon Kreiz, δήλωσε ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με την ταινία είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές των Χριστουγέννων. Συνολικά, σημείωσε πως η εταιρεία έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.

moneyreview.gr με πληροφροφίες από CNN

Διαβάστε επίσης: 

Η Mattel θα εισπράξει περίπου 125 εκατ. δολ. από την ταινία «Barbie»

Barbie: «Πρωταθλήτρια» το 2023 στο διεθνές box office

Η «περίεργη» στρατηγική της Mattel αποτυπώνεται και στην περιορισμένη έκδοση της «Weird Barbie»

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News