LIFE & ARTS

Οι Αμερικάνοι δεν είδαν τα Όσκαρ 

Φωτ. AP

Η «λαμπερή» βραδιά των Όσκαρ έχασε εκτός από τη λάμψη της και τους τηλεθεατές της, καθώς οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν κάθετη πτώση της τηλεθέασης κατά 58% σε σχέση με το 2020.

Σε απόλυτους αριθμούς αυτό σημαίνει – σύμφωνα με τη Nielsen – ότι μόλις 9,8 εκατομμύρια Αμερικανοί είδαν την σκηνοθέτη Κλόε Ζάο να παραλαμβάνει το χρυσό αγαλματίδιο για το Nomadland, σε αντίθεση με τους 23,6 εκατομμύρια τηλεθεατές της περσινής χρονιάς.

Η «κακή» τηλεοπτική βραδιά ωστόσο μάλλον δεν πρέπει να εξέπληξε και πάρα πολλούς, αφού από την αρχή είχαν γραφτεί ουκ ολίγα επικριτικά σχόλια για τον τρόπο οργάνωσης και μετάδοσης των φετινών Οσκαρ, με τον σκηνοθέτη Στίβεν Σόντενμπεργκ, που είχε την επιμέλεια της παραγωγής, να είναι στο μάτι του κυκλώνα.

Ο αντίλογος βέβαια είναι ότι η αλλαγή στο ύφος και το στιλ των Όσκαρ είναι συνέπεια της πανδημίας και αυτό είναι σωστό. Για λόγους προστασίας των καλεσμένων, οι δια ζώσης εμφανίσεις των σταρ ήταν πολύ λίγες, οι περισσότεροι έστειλαν βιντεοσκοπημένα μηνύματα – πόσο fun να είναι αυτό; – και αρκετοί από τους διαλόγους και τα “αστεία” των παρουσιαστών δεν φάνηκε να συγκινούν τον κόσμο. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι η διαφορά ώρας ΗΠΑ – Βρετανίας, έπιασε τον Αντονι Χόπκινς κυριολεκτικά στον ύπνο όταν κέρδισε το Οσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου. Ακόμη, και πάλι εξαιτίας της πανδημίας και των κλειστών κινηματογράφων, ορισμένες ταινίες, όπως το Nomandland, δεν έκαναν τον κύκλο τους στο σινεμά με αποτέλεσμα το κοινό να μην προλάβει να τις γνωρίσει.

Η τηλεθέαση της βραδιάς έρχεται ως συνέχεια των χαμηλών ποσοστών που σημείωσαν κι άλλες «λαμπερές» άλλοτε τελετές, όπως οι Χρυσές Σφαίρες και τα Γκράμι.

moneyreview.gr με πληροφορίες από The Guardian, Hollywood Reporter

Money Review