LIFE & ARTS

Ποια Οσκαρ; αυτοί κέρδισαν τα Χρυσά Βατόμουρα

Μπορεί μόνο λίγες ώρες να μας χωρίζουν από την τελετή απονομής των Οσκαρ, εκεί όπου οι κορυφαίοι πρωταγωνιστές αυτής της παράξενης (και) κινηματογραφικής χρονιάς θα επιβραβευθούν ή θα απογοητευθούν, ωστόσο εχθές ήταν η βραδιά των… χειρότερων.

Ο λόγος φυσικά για τα Χρυσά Βατόμουρα για τα οποία δεν έγινε τελετή απονομής -η απλή ανακοίνωση κρίθηκε φέτος αρκετή- αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως ο ανταγωνισμός δεν ήταν σκληρός ούτε ότι έλλειψαν οι εκπλήξεις.

Μεγάλος νικητής ή χαμένος (όπως το πάρει κανείς) των Βατόμουρων ήταν ένα ντοκιμαντέρ: το «Absolute Proof» του Μάικ Λίντελ, ο οποίος είναι ο διαβόητος στην Αμερική CEO της εταιρείας ΜyPillow, η οποία ειδικεύεται στην πώληση μαξιλαριών, σεντονιών και άλλων ειδών ύπνου. Στην ταινία του πάντως ασχολείται με το πως σκοτεινά κινέζικα κέντρα με παρέμβασή τους στις αμερικανικές εκλογές «γύρισαν» το αποτέλεσμα υπέρ του Τζο Μπάιντεν.

Κάπως έτσι η ταινία χαρακτηρίστηκε ως η χειρότερη της χρονιάς, με τον ίδιο να λαμβάνει και την σχετική «διάκριση» για τον ρόλο του.

Από κοντά πάντως ήταν και μια ταινία, η οποία πριν από μερικούς μήνες βρέθηκε, άγνωστο πως, υποψήφια για δύο βραβεία Emmy. Το «Music», σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αυστραλέζας τραγουδοποιού Sia, με την Κέιτ Χάντσον στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ήταν ομολογουμένως πολύ κακό με τις δύο προαναφερθείσες να προσθέτουν στη συλλογή τους Βατόμουρα, μαζί με την Μάντι Τσίγκλερ που είχε τον δεύτερο ρόλο στην ταινία.

Ακόμα όμως και το υποψήφιο για δύο Οσκαρ «Borat Subsequent Moviefilm» δεν ξέφυγε από το στόχαστρο των Χρυσών Βατόμουρων, τα οποία τίμησαν την συμμετοχή, έστω και αθέλητη, του Ρούντι Τζουλιάνι, στην αναμφίβολα πιο θεοπάλαβη σκηνή της ταινίας. Τέλος από ένα Βατόμουρο πήγε στο εξαιρετικά επιτυχημένο από άποψη τηλεθέασης αλλά ομολογουμένως απαράδεκτο «365 Days» του Netflix (χειρότερο σενάριο) και στο αφελές, ακόμα και για παιδιά, «Dolittle» με τον Ρόμπερτ Ντ. Τζούνιορ (χειρότερη διασκευή).

Money Review