Life & Arts Πέμπτη 31/08/2023, 08:31
LIFE & ARTS

Πέθαναν τα social media; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον κοινωνικά

Πέθαναν τα social media; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον κοινωνικά

Τι απέγιναν οι ξένοιαστες εποχές όπου χρησιμοποιούσαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραζόμαστε στιγμές από την καθημερινότητά μας με τους γνωστούς μας και να μαθαίνουμε αντίστοιχα, τι γίνεται στη δική τους ζωή; 

Ανεβάζαμε φωτογραφίες χωρίς πολλή σκέψη και δεν μπαίναμε κάθε δέκα λεπτά να τσεκάρουμε τι έχουμε χάσει όσο δεν είμασταν μέσα στην εφαρμογή. 

Αυτές οι μέρες ανήκουν στο παρελθόν, με το σκηνικό πλέον να έχει αλλάξει και όταν ανοίγει κανείς κυρίως το Instagram να αντικρίζει προσεκτικά μελετημένες φωτογραφίες, με φίλτρα, photoshop, και μία πολυτέλεια, που πολλές φορές είναι ψεύτικη. Αλλά και αληθινή να είναι, σίγουρα δεν θα μπορέσει να την έχει η πλειοψηφία των χρηστών, κάποτε στη ζωή της. 

Όλη αυτή η μη ρεαλιστική εικόνα της ζωής των influencer έχει οδηγήσει τους απλούς χρήστες να σταματήσουν να ανεβάζουν περιεχόμενο πλέον ή να δημοσιεύουν στιγμές από τη ζωή τους μόνο σε ομάδες στενών φίλων και κλειστών προφίλ. Γιατί; Γιατί πολύ απλά τους κούρασε η πίεση του εικονικού.  

Ακόμη και ο Adam Mosseri, ο επικεφαλής του Instagram, παραδέχτηκε ότι οι χρήστες πλέον κυρίως στέλνουν μηνύματα, έχουν κλειστές κοινότητες και φτιάχνουν ομαδικές συνομιλίες. 

Καθώς περισσότεροι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες της συνεχούς κοινής χρήσης των ζωών τους, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει λιγότερο κοινωνικά και περισσότερο μέσα, πλατφόρμες ψυχαγωγίας ουσιαστικά, όπου οι χρήστες καταναλώνουν περιεχόμενο αλλά σπάνια, έως ποτέ, δημιουργούν το δικό τους. 

Οι influencers, οι marketers, οι μέσοι χρήστες, ακόμη και τα στελέχη των social media συμφωνούν: Τα social media, όπως τα ξέραμε κάποτε, έχουν πεθάνει.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Business Insider 

Διαβάστε επίσης: 

Τα άγνωστα έξοδα των διακοπών: Ξοδεύουν χιλιάδες για να βγουν όμορφοι στις φωτογραφίες  

Ροζ ποτά, ελαφριές μπύρες και κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα: Η Gen Z ξέρει τι θέλει και οι εταιρείες τροφίμων τρέχουν

Pepsi με γάλα: Μέχρι πού θα φτάσει μια πολυεθνική για να γίνει viral στο TikTok

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News