Business & Finance Τετάρτη 3/11/2021, 21:56
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αεροπορικές: Υπηρεσίες VIP και νέα σαλόνια για να προσελκύσουν επιβάτες

φωτ. AP

αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν καθετί δυνατόν ώστε να προσελκύουν επιβάτες. Για παράδειγμα ανοίγουν ξανά τους χώρους αναμονής στα αεροδρόμια με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, ενώ παράλληλα όλο και περισσότερες προσφέρουν υπηρεσίες VIP σε τουρίστες, αφού βέβαια οι τελευταίοι καταβάλουν το ανάλογο τίμημα. Οι επιβάτες πρώτης θέσης έπαυσαν στην πλειονότητά τους να μετακινούνται εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, στερώντας τις αεροπορικές εταιρείες από τους ναύλους με τα υψηλά περιθώρια κέρδους.

Ωστόσο, πλέον, η κίνηση ανακάμπτει σε συγκεκριμένες περιφέρειες και χώρες, ενώ στις 8 Νοεμβρίου θα επανεκκινήσουν οι πτήσεις από το εξωτερικό προς τις ΗΠΑ. Συνεπώς, οι χώροι αναμονής, τα σαλόνια, αποτελούν ένα σπουδαίο εργαλείο στα χέρια των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες χαράσσουν τη μετά πανδημική στρατηγική τους και ευελπιστούν να διατηρήσουν τους πιο κερδοφόρους πελάτες τους. Στις 21 Οκτωβρίου, ο αμερικανικός αερομεταφορέας United Airlines άνοιξε τον πρώτο νέο χώρο αναμονής Polaris στο αεροδρόμιο Ντιουλς, στην Ουάσιγκτον, και ανακοίνωσε την προηγούμενη Πέμπτη πως θα ανοίξει τα υπάρχοντα σαλόνια στη Νέα Υόρκη, στο Σικάγο και στο Χιούστον έως τα τέλη της χρονιάς αυτής, ενώ θα ακολουθήσουν και τα επόμενα στις αρχές του 2022.

Στην περίπτωση της Γαλλίας, ο εθνικός αερομεταφορέας Air France έχει εγκαινιάσει ένα χώρο 3.000 τετραγωνικών μέτρων σε έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο «Σαρλ ντε Γκωλ» του Παρισιού. Η αεροπορική Εmirates του Ντουμπάι και η καναδική Air Canada αμφότερες σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν τους χώρους αναμονής τους, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες εστίασης και άλλες. «Σε μεγάλο βαθμό το αφήγημα του 2022 αναμένεται να δώσει μεγάλη έμφαση στην εστίαση, στο πώς εξυπηρετούμε τους πελάτες μας και πώς βελτιώνουμε και προάγουμε αυτό το είδος της εμπειρίας», υπογραμμίζει ο Ματς Γουίντερ, διευθυντής προϊόντος στη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Καναδά, Air Canada. Η τελευταία επιθυμεί να προσφέρει ένα «ανταγωνιστικό προϊόν» για τους επιβάτες της, οι οποίοι μετακινούνται για λόγους επαγγελματικούς, αλλά επίσης και για όσους ταξιδεύουν για τουρισμό. Και στην ουσία, οι τελευταίοι ολοένα και περισσότερο μετά την πανδημία απαρτίζουν την ομάδα επιβατών που διαλέγει να ταξιδέψει στην πρώτη θέση, όπως επισημαίνει ο κ. Γουίντερ. «Το μείγμα έχει αλλάξει, αλλά η δική μας δέσμευση στο να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόν παραμένει ως έχει.Παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά τους ανθρώπους, που αναπαύονται στα σαλόνια αναμονής».

Κατά τον Μάικλ Ντικόρπο, γενικό διευθυντή της εταιρείας με έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά, IEG, η οποία πωλεί λογισμικό για τη διαχείριση των χώρων αναμονής/σαλονιών στα αεροδρόμια, «αυτοί θα πρέπει να σχεδιάζονται ως οάσεις όσων ταξιδεύουν πρώτη θέση και θέλουν να αποφύγουν την πολυκοσμία». Σε όλο τον κόσμο, σημειωτέον, οι επιβάτες καλούνται να αναμείνουν περισσότερη ώρα σε μεγάλες ουρές, εξαιτίας των προδιαγραφών, όπως αυτές για την επίδειξη των πιστοποιητικών εμβολιασμού. Πολλοί, επίσης, χρειάζεται να περιμένουν περισσότερο χρόνο στα αεροδρόμια, διότι οι χειμαζόμενες αεροπορικές εταιρείες έχουν διαθέσιμες λιγότερες απευθείας πτήσεις.

Πηγή: Reuters

Διαβάστε επίσης:

Τουρισμός: Προς ρεκόρ αφίξεων από τη Βρετανία το 2022

Τουρισμός: «Θερμός» προορισμός για τους Ευρωπαίους η Ελλάδα και τον χειμώνα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News