Business & Finance Τρίτη 27/02/2024, 07:35
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς η Hermès έγινε το απόλυτο σύμβολο του στάτους

Πώς η Hermès έγινε το απόλυτο σύμβολο του στάτους

Η τσάντα Birkin, ένα τετράγωνο μεταξωτό φουλάρι που απεικονίζει χαλινάρια αλόγου, μία κουβέρτα από κασμίρ με το γράμμα H: Τα προιόντα της Hermès είναι για χρόνια περιζήτητα ανάμεσα στους κύκλους των υπερπλουσίων. 

Ωστόσο, πλέον είναι δημοφιλής και η μετοχή της εταιρείας με την απόδοσή της να ξεπερνά τις μεγαλύτερες μάρκες πολυτελείας όπως η LVMH, η οποία κατέχει τη Louis Vuitton και η Kering που βρίσκεται πίσω από την Gucci.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η μετοχή της Hermès παρουσίασε άνοδο περισσότερο από 30% παρά την επιβράδυνση των δαπανών πολυτελείας εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας, ενώ η LVMH είχε οριακά κέρδη και η μετοχή της Kering υποχώρησε. Το μυστικό της Hermès, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ότι δεν έχει απευθυνθεί στην πλειοψηφία. Αντίθετα, αγκάλιασε τη σπανιότητα και διατήρησε την ποιότητά της.

«Για άλλες εταιρείες πολυτελείας, δεν ήταν και τόσο καλή χρονιά», δήλωσε ο Axel Dumas, ο διευθύνων σύμβουλος της Hermès, νωρίτερα αυτό το μήνα κατά τη διάρκεια της ετήσιας παρουσίασης των κερδών της. «Φαίνεται να υπάρχει μια πόλωση στον κλάδο μας: Αυτοί που είναι πολύ επιτυχημένοι και εκείνοι που είναι λιγότερο».

Αλλά καθώς η σχεδόν 200 ετών οικογενειακή εταιρεία ανοίγει περισσότερα καταστήματα, μεγαλώνει την ομάδα της ώστε να περιλαμβάνει χιλιάδες τεχνίτες παραπάνω και επεκτείνεται σε φθηνότερα —και πιο εύκολα στην απόκτηση— προϊόντα όπως στο μακιγιάζ, μπορεί να διατηρήσει τη λάμψη της;

«Η κατάρα του λιανικού εμπορίου είναι ότι όλοι κυνηγούν το περισσότερο», είπε στο Business Insider σχετικά με τις μάρκες πολυτελείας, ο Simeon Siegel, ανώτερος αναλυτής στην BMO Capital Markets. «Κάποια στιγμή, αυτό βλάπτει τη μάρκα».

Ενώ πολλές μάρκες πολυτελείας έχουν προωθήσει τα προϊόντα τους μέσω των social media, και τις συνεργασίες με διασημότητες, η Hermès δεν το έχει κάνει. Τα βασικά προϊόντα της δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα εδώ και δεκαετίες, δεν διαθέτει TikTok και δεν δίνει σε διασημότητες δωρεάν τσάντες.

Αυτή η προσέγγιση σπανιότητας προϊόντων βοήθησε την Hermès να πετύχει ετήσια έσοδα 14,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι και να αποκτήσει κεφαλαιοποίηση αγοράς άνω των 250 δισεκατομμυρίων δολαρίων. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Business Insider 

Διαβάστε επίσης: 

Hermes: Πώς αυξάνει τις πωλήσεις της παρά την αδύναμη ζήτηση στο luxury

Το πορτοκαλί της Hermès και το μπλε της Tiffany: Οι άγνωστες ιστορίες πίσω από τα πιο διάσημα χρώματα

Εκτίναξη στα κέρδη της Hermes- Αμερικανοί και Κινέζοι επιθυμούν διακαώς μια Birkin 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS