Business & Finance Παρασκευή 9/02/2024, 09:40
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Hermes: Πώς αυξάνει τις πωλήσεις της παρά την αδύναμη ζήτηση στο luxury

Hermes: Πώς αυξάνει τις πωλήσεις της παρά την αδύναμη ζήτηση στο luxury

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Hermes το τέταρτο τρίμηνο του 2023, καθώς η εταιρεία που φτιάχνει τις τσάντες Birkin αντιμετωπίζει την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας με «όπλο» τη σπανιότητα των θρυλικών προϊόντων της.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 17,5%, έναντι αύξησης περίπου 14% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα 10 ευρώ ανά μετοχή.

Παρότι η ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας παρουσιάζει διόρθωση έπειτα από την εκτίναξη της πανδημίας, το brand της Hermes εξακολουθεί να προσελκύει πλούσιους πελάτες που είναι πρόθυμοι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν μια από τις σπάνιες τσάντες και τα ακριβά μεταξωτά φουλάρια του.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Hermes, Axel Dumas, είπε ότι η εταιρεία σχεδιάζει αυξήσεις των τιμών των προϊόντων κατά 8-9% κατά μέσο όρο το 2024.

Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα της Hermes για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν στα 5,65 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Συνολικά, πάντως, τα αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου της πολυτέλειας δίνουν μια μεικτή εικόνα. Η LVMH, που ελέγχει brands όπως τα Louis Vuitton και Christian Dior, αλλά και η Richemont, της Cartier, έδειξαν ανθεκτικότητα. Όμως εταιρείες όπως η Burberry και η ιδιοκτήτρια της Gucci, Kering, τα πήγαν λιγότερο καλά.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Πώς η Hermes έπεισε επιτέλους και τη Morgan Stanley

Doom spending: Η Gen Z «πνίγει» την πίκρα της για τα οικονομικά στην πολυτέλεια

Ο νέος CEO που αλλάζει τα πάντα στην Gucci – Μαθαίνει ιταλικά από τα παραμύθια

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News