Business & Finance Δευτέρα 22/01/2024, 14:36
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δίνουν στον καταναλωτή αυτό που θέλει, χωρίς να ξέρει τι θέλει: Πώς η AI αλλάζει τη μόδα

Δίνουν στον καταναλωτή αυτό που θέλει, χωρίς να ξέρει τι θέλει: Πώς η AI αλλάζει τη μόδα

Υπολογίζεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο της μόδας κατά 30%, καθώς και σε αύξηση της αποτελεσματικότητας στον ίδιο βαθμό. Κάθε προϊόν θα είναι κατά ένα τρίτο πιο εύκολο να δημιουργηθεί και πιο εύκολο να πουληθεί. 

«Μέχρι στιγμής, είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με τα δεδομένα και τις προτιμήσεις των κύριων πελατών μας, αλλά χάρη στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, θα ξέρουμε πώς να δίνουμε σε κάθε πελάτη αυτό που θέλει», εξηγεί μιλώντας στο συνέδριο BoF VOICES, η Anca Marola, η διευθύντρια δεδομένων της LVMH, του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο.

Ο Imran Amed δημιούργησε το BoF VOICES το 2016 ως συμπλήρωμα της ψηφιακής του εφημερίδας, The Business of Fashion. Σήμερα, αναγνωρίζεται ως η έκδοση αναφοράς για πολλούς επαγγελματίες στον τομέα της μόδας. 

Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, τα πρωτότυπα δημιουργούνται μέσα σε λίγα λεπτά. Με μεγαλύτερη ακρίβεια από τον άνθρωπο, γίνονται εκτιμήσεις σχετικά με το πόσες μονάδες από κάθε προϊόν χρειάζονται, ενώ οι εν λόγω μονάδες κατανέμονται πιο αποτελεσματικά. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πάντα «μπορούν να παραχθούν με την πρόβλεψη του τι χρειάζεται κάθε κατάστημα λιανικής», σημειώνει η Marola. Προσθέτει επίσης ότι σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων McKinsey & Co, η δραστηριότητα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης αντιπροσωπεύει συνολικά κέρδη 3 τρισ. δολαρίων για τις εταιρείες που την εφαρμόζουν.

«Έχουμε περάσει από ένα αλγοριθμικό μοντέλο στο οποίο, βάσει δεδομένων, επιλέξαμε τι θα δείξουμε στον χρήστη, σε ένα μοντέλο παραγωγής στο οποίο δημιουργείται προσαρμοσμένο περιεχόμενο για τον χρήστη», επιβεβαιώνει η Mariam Chahin, παγκόσμια διευθύντρια της Microsoft. 

Επιβεβαιώνοντας το παραπάνω, Rachel Higham από την WPP, τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, δείχνει ένα βίντεο της Jennifer Lopez να συγχαίρει ένα άτομο για την επέτειό του και να το προσκαλεί σε μια κρουαζιέρα. Η εξατομίκευση – σε αυτήν την περίπτωση, μέσω της δημιουργίας φωνής – θα αλλάξει τη διαφήμιση για πάντα. 

Το τέλος του σχεδιαστή;

Ο Matthieu Blazy, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Bottega Veneta,  εξήγησε ότι μερικά από τα απίστευτα χειροποίητα, υφάσματά του, «δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν χωρίς τη βοήθεια της τεχνολογίας. που καθορίζει τι είναι δυνατό από υλική άποψη και τι όχι». 

Στην πραγματικότητα, η παγκόσμια διευθύντρια της Microsoft έδειξε ένα γράφημα κατά την παρουσίασή της στο φόρουμ, το οποίο επισημαίνει πώς ορισμένες εργασίες όπως οι στρατηγικές μάρκετινγκ και η δημιουργικότητα απαιτούν υψηλές ικανότητες ενσυναίσθησης «και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να αντικατασταθούν από μηχανές». Ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη καταφέρνει να αναλάβει τις «κουραστικές» εργασίες της συλλογής πληροφοριών ή της σύνταξης αναφορών έρευνας αγοράς. 

«Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, θα έχω περισσότερο χρόνο. Θα είμαι καλύτερη φίλη, καλύτερη σύντροφος και καλύτερη μητέρα», υποσχέθηκε στην ομιλία της.

moneyreview.gr με πληροφορίες από el pais

Διαβάστε επίσης: 

Coco Chanel: Το όνομα της αξίζει δισεκατομμύρια – Πώς το έχασε μέσα από τα χέρια της

Η τεχνητή νοημοσύνη «απειλεί» να διώξει τα μοντέλα από τη βιομηχανία της μόδας 

Οι εργάτες που φτιάχνουν τα ρούχα που φοράμε βγάζουν 119 δολάρια τον μήνα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News