Business & Finance Δευτέρα 22/01/2024, 07:38
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η «ήσυχη πολυτέλεια» φεύγει, η «ηχηρή αποταμίευση» έρχεται: Η νέα γενιά γίνεται υπεύθυνη 

Η «ήσυχη πολυτέλεια» φεύγει, η «ηχηρή αποταμίευση» έρχεται: Η νέα γενιά γίνεται υπεύθυνη 

Μόλις πριν από μερικούς μήνες η Gen Z και οι millennials, προχωρούσαν σε ακριβές αγορές από πολυτελείς οίκους, οι οποίες δεν πρόδιδαν την τιμή τους, ακολουθώντας το trend της «ήσυχης πολυτέλειας» και δικαιολογώντας τα έξοδά τους, με ένα άλλο trend, αυτού των «μαθηματικών για κορίτσια». 

Η αλλαγή της  χρονιάς όμως φαίνεται πως έκανε τους νέους να σκεφτούν πιο ώριμα και υπεύθυνα, καθώς στέφονται προς το νέο trend, της «ηχηρής αποταμίευσης». 

Τι είναι η «ηχηρή αποταμίευση»;

Η τάση της «ηχηρής αποταμίευσης», η οποία όπως και οι υπόλοιπες έχει γίνει trend μέσω του TikTok, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αναλάβουν τον έλεγχο των οικονομικών τους, παίρνοντας πιο συνειδητές αποφάσεις σχετικά με το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους. 

Η ιδέα που προκαλεί πάταγο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικεντρώνεται γύρω από τον καθημερινό άνθρωπο, σύμφωνα με το viral βίντεο TikTok του Lukas Battle.

«Ας στείλουμε ένα μήνυμα στις εταιρείες σχετικά με το επίπεδο πληθωρισμού. Ας πάρουμε θέση», είπε ο Battle.

«Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε “δεν έχω αρκετά”, αλλά “δεν θέλω να ξοδέψω”», εξήγησε ο Battle.

«Το να είσαι δυνατός μπορεί να είναι ενδυναμωτικό», τόνισε η Erica Sandberg, ειδική στα προσωπικά οικονομικά στο CardRates.com. «Με αυτή τη διαδικασία, γίνεσαι περήφανος που φέρνεις από το σπίτι σου ένα μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο, φτιάχνεις τον καφέ σου ή παίρνεις το λεωφορείο».

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC 

Διαβάστε επίσης: 

Μπορεί μια τσάντα των 1.000 ευρώ να είναι πάμφθηνη; Τι είναι και πώς δουλεύει το #girlmath

Από το quiet luxury στο dopamine dressing: Πώς ντυνόμαστε στη δουλειά σήμερα

Τι είναι το «No Spend January» και πώς να το κάνετε 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News