Business & Finance Πέμπτη 2/11/2023, 14:34
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το κόλπο για να επιλέξετε σωστά ρούχα σε μία συνέντευξη για δουλειά

Το κόλπο για να επιλέξετε σωστά ρούχα σε μία συνέντευξη για δουλειά

Η εμφάνιση είναι συχνά το πρώτο πράγμα που κοιτάζει αυτός που παίρνει συνέντευξη στον υποψήφιο εργαζόμενο και το ντύσιμό του, μπορεί να δείχνει πολλά για τον επαγγελματισμό και την προσοχή του στη λεπτομέρεια.

Η επιλογή ενός σωστού συνόλου είναι το μόνο βήμα που η Erin McGoff, ειδικός στα ζητήματα εργασίας με έδρα τη Νέα Υόρκη, υπενθυμίζει στους ανθρώπους να μην παραμελούν όταν προετοιμάζονται για μια συνέντευξη για δουλειά. Η McGroff μοιράζεται συχνά συμβουλές καριέρας στον λογαριασμό της στο TikTok, όπου έχει περισσότερους από 2,7 εκατομμύρια ακόλουθους.

«Ακούγεται περίεργο, αλλά το να δείχνεις όσο το δυνατόν καλύτερα είναι πολύ σημαντικό σε μια συνέντευξη για δουλειά», είπε η McGoff.

Το ντύσιμο μπορεί να βοηθήσει κάποιον να έχει καλύτερη απόδοση σε μια συνέντευξη για δουλειά για μερικούς λόγους, με τον κύριο να είναι η «ανθρώπινη προκατάληψη», υπογράμμισε η McGoff.

«Υπάρχει κάτι που ονομάζεται “φαινόμενο φωτοστέφανου”, όπου τείνουμε να αποδίδουμε τα θετικά χαρακτηριστικά που βλέπουμε στην εμφάνιση ενός ατόμου, και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του», εξήγησε.

Επομένως, τα ρούχα που θα επιλέξει κανείς, υποσυνείδητα θα περάσουν ένα μήνυμα σε αυτόν που του παίρνει συνέντευξη.

Επιπλέον, μπορεί να είναι μια τόνωση της αυτοπεποίθησης. «Αισθανόμαστε όπως δείχνουμε, οπότε αν νιώθετε καθαροί και περιποιημένοι θα ενεργήσετε υποσυνείδητα με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση», πρόσθεσε η McGoff.

Πώς να ντυθείτε

Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να ντύνεται κανείς λίγο πιο επίσημα από ό,τι οι εργαζόμενοι με τους οποίους θα βρισκόταν στην ίδια ομάδα και θα ήταν κοντά στην ιεραρχία, αν έπαιρνε τη θέση, σημείωσε η McGoff σε πρόσφατο TikTok.

Ακολουθεί ο γρήγορος οδηγός της:

-Εάν οι εργαζόμενοι φορούν στολές στη δουλειά, ντυθείτε smart casual (τζιν, σακάκια, μπλούζες ή ουδέτερα μπλουζάκια)

-Εάν οι εργαζόμενοι ντύνονται smart casual, ντυθείτε business casual (παντελόνια, φορέματα, πουλόβερ)

-Εάν οι εργαζόμενοι ντύνονται business casual, ντυθείτε πιο επίσημα (κοστούμια και γραβάτες, παντελόνια, μακριές φούστες, γόβες ή loafers)

Η τελευταία συμβουλή της McGoff είναι η εξής: «Κοιτάξτε να μην ξεχωρίζετε από τους υπερβολικά ντυμένους εργαζόμενους».

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Διαβάστε επίσης:

Οι νέοι πρέπει να δουλεύουν 70 ώρες την εβδομάδα, λέει μεγιστάνας της τεχνολογίας

Byron Wien: Πέθανε ο «πρύτανης της Wall Street» – Τα 20 Μαθήματα Ζωής του

Σταμάτησε να δουλεύει στα 41 του – Οι συμβουλές του για όποιον θέλει να τον μιμηθεί

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News