Business & Finance Τετάρτη 26/07/2023, 17:13
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Meta, Microsoft και Amazon συνεργάζονται σε ένα έργο χαρτών για να σπάσουν το μονοπώλιο Apple-Google

Meta, Microsoft και Amazon συνεργάζονται σε ένα έργο χαρτών για να σπάσουν το μονοπώλιο Apple-Google

Google και η Apple κυριαρχούν στην αγορά διαδικτυακών χαρτών, χρεώνοντας τους προγραμματιστές εφαρμογών για κινητά την πρόσβαση στις υπηρεσίες χαρτογράφησης τους. Οι άλλες εταιρείες τεχνολογίας μεγάλης κεφαλαιοποίησης ενώνονται για να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας άλλης επιλογής.

Μια ομάδα που δημιούργησαν οι Meta, Microsoft και Amazon Web Services, μαζί με την TomTom, δημοσιεύει δεδομένα που θα μπορούσαν να επιτρέψουν στις εταιρείες να δημιουργήσουν τους δικούς τους χάρτες, χωρίς να χρειάζεται να βασίζονται στην Google ή την Apple.

Το Overture Maps Foundation, το οποίο ιδρύθηκε στα τέλη του περασμένου έτους, συγκέντρωσε 59 εκατομμύρια «σημεία ενδιαφέροντος», όπως εστιατόρια, ορόσημα, δρόμους και περιφερειακά σύνορα. Τα δεδομένα έχουν μορφοποιηθεί, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν ως βασικό επίπεδο για μια νέα εφαρμογή χάρτη.

Η Meta και η Microsoft συνέλεξαν και δώρησαν τα δεδομένα στην Overture, σύμφωνα με τον Marc Prioleau, εκτελεστικό διευθυντή του OMF. Τα δεδομένα για μέρη είναι συχνά δύσκολο να συλλεχθούν και να αδειοδοτηθούν, και η δημιουργία δεδομένων χαρτών απαιτεί πολύ χρόνο και προσωπικό για τη συλλογή και τον καθαρισμό τους, είπε στο CNBC.

Η Overture στοχεύει να δημιουργήσει μια βασική γραμμή για τα δεδομένα χαρτών, ώστε οι εταιρείες να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν τους δικούς τους χάρτες.

Η Overture προσφέρει μόνο τα υποκείμενα δεδομένα χάρτη, αφήνοντας τις εταιρείες να δημιουργήσουν το δικό τους λογισμικό πάνω από αυτό.

Οι ψηφιακοί χάρτες είναι σημαντικοί για όλες σχεδόν τις εφαρμογές για κινητά. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα και τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα απαιτούν επίσης λογισμικό χαρτογράφησης υψηλής ποιότητας για να λειτουργήσει. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα της Overture, οι εταιρείες μπορούν να ενσωματώσουν τις ιδιόκτητες πληροφορίες τους, όπως ακριβείς τοποθεσίες παραλαβής για μια εφαρμογή παράδοσης, για να προσαρμόσουν τις προσφορές τους.

Να σημειωθεί ότι μια μεγάλη πρόκληση είναι η διατήρηση των δεδομένων του χάρτη ενημερωμένα, καθώς οι επιχειρήσεις κλείνουν και οι δρόμοι αλλάζουν.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Alphabet: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου- Κρατά τους διαφημιστές 

Πώς η AI θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα τη διαδικτυακή διαφήμιση

Η AI είναι η «τέταρτη βιομηχανική επανάσταση» – και θα δούμε 1 τρισ. δολάρια σε επενδύσεις, λέει αναλυτής 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News