ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Retail & More: Το πλάνο ανάπτυξης για καταστήματα Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια

Retail & More: Το πλάνο ανάπτυξης για καταστήματα Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια

Η «Retail & More», η βασική πλέον θυγατρική του Ομίλου AVE, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργική της παρουσία το 2022 με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων Carrefour, αναπτύσσει τη δραστηριότητά της, λειτουργεί ήδη 41 καταστήματα Carrefour, εκ των οποίων τα 15 είναι εταιρικά.

Για το 2024 η διοίκηση της AVE σχεδιάζει τη λειτουργική ενσωμάτωση των καταστημάτων economy και το rebranding αυτών σε Carrefour express στο πρώτο εξάμηνο του έτους προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία του και το brand awareness και στην Αττική.

Παράλληλα συνεχίζει την ανάπτυξη δικτύου νέων καταστημάτων εταιρικών και franchise με στόχο 30 νέα καταστήματα, έτσι ώστε το δίκτυο να υπερβαίνει τα 70 καταστήματα στο τέλος του έτους.

Υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης των stores concepts και formats της Carrefour, η εταιρεία σχεδιάζει την είσοδο στο quick commerce το πρώτο εξάμηνο του έτους και στο e-commerce στο δεύτερο μισό της χρονιάς, εγκαινιάζονταςτην omni channel στρατηγική της Carrefour.

Ο Όμιλος στοχεύει να λανσάρει το πρώτο Pilot store Carrefour Bio στο δ’ τρίμηνο του έτους.

Όπως αναφέρεται στις ετήσιες καταστάσεις, το πλάνο επέκτασης του δικτύου θα υποστηριχθεί από ανάπτυξη εργαλείων πιστότητας σύμφωνα με την CRM στρατηγική της Carrefour με λανσάρισμα της κάρτας πιστότητας τον Σεπτέμβριο του 2024.

Εξαγορές

Επίσης η διοίκηση του Ομίλου εξετάζει διάφορες ευκαιρίες εξαγορών που παρουσιάζονται.

Όσον αφορά την Βουλγαρία τα πλάνα περιλαμβάνουν το Rebranding των 22 καταστημάτων Parkmart και Aldo εως τον Σεπτέμβριο. Τον Μάρτιο εγκαινιάστηκαν 2 Carrefour market σε Σόφια και ένα Carrefour express σε Βάρνα. Το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει εταιρικά και franchise καταστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο και για την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας σχεδιάζεται η δημιουργία τουλάχιστον 4 εταιρικών flagship καταστημάτων σε Σόφια και Plovdiv

Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα μιας τουλάχιστον εξαγοράς τοπικής αλυσίδας για να ενισχύσει το δίκτυο.

Επέκταση portfolio

Στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων και ειδικότερα αναφορικά με το Ready, έχει σχεδιαστεί η επέκταση της προιοντικής γκάμας με νέες γεύσεις – light προϊόντα και η είσοδος σε νέες κατηγορίες με στόχο ένα διευρυμένο nutritional product portfolio.

Ταυτόχρονα βρίσκεται σε συζητήσεις για έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας με πρώτες χώρες-στόχους την Κύπρο και την Βουλγαρία.

Συνεχίζει επίσης εντατικά την ενίσχυση των τοπικά παραγομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour δίνοντας έμφαση σε παραδεισιακά ελληνικά προϊόντα που θα μπορούν να εξαχθούν σε άλλες χώρες που δραστηριοποιείται το group Carrefour.

Δράσεις CSR

Ακόμη η εταιρεία συνεχίζει τις δράσεις CSR το 2024 και συγκεκριμένα:

  • Αναπτύσσει κωδικολογία σε προϊόντα υπεύθυνης αλιείας.
  • Μειώνει το πλαστικό στα υλικά συσκευασίας.
  • Στο 50% των καταστημάτων θα χρησιμοποιεί στο τέλος του έτους ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το χαρτί προέρχεται μόνο από πήγες που εξασφαλίζουν ότι η διαχείριση των δασών πραγματοποιείται με υπεύθυνο τρόπο
  • Εντείνει την εκπαίδευση του προσωπικού ως προς την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση τους

Το φετινό guidance και η αποκλειστικότητα

Αναφορικά με τα μεγέθη του ομίλου AVE, καταγράφηκε πέρυσι αύξηση του τζίρου κατά 18,22%, στα €19,37 εκατ., ωστόσο EBITDA και τελικό αποτέλεσμα παρέμειναν σε αρνητικό έδαφος (στα -€3,22 εκατ. Και -€11,544 εκατ. τα προ φόρων αντίστοιχα), αφού η αλυσίδα βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης

Για το 2024 o Όμιλος AVE μέσω της θυγατρικής Retail & More, αναμένει ανάπτυξη των πωλήσεών του σε διψήφιο ποσοστό, λόγω ωρίμανσης των υφιστάμενων καταστημάτων και οργανικής ανάπτυξης σε 2 χώρες. Συνεπεία των ανωτέρω, εκτιμάται ότι θα σημειωθεί βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων.

Τέλος η Retail & More, υπέγραψε side letter με to group Carrefour για αποκλειστικότητα σε Σερβία, Αλβανία, Β. Μακεδονία & Κόσσοβο έχοντας την φιλοδοξία να υλοποιήσει ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης στις ανωτέρω χώρες παράλληλα με Ελλάδα και Βουλγαρία.

Θυμίζουμε ότι η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2024, αποφάσισε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά €7 εκατ.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνικά τρόφιμα μπαίνουν στη γαλλική αγορά – Η συμφωνία

Carrefour: Επιστροφή στη Βουλγαρία μετά από 10 χρόνια μέσω Ελλάδας

ΙΕΛΚΑ: Από ποιες χώρες είναι φθηνότερο το ελληνικό καλάθι του νοικοκυριού

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News