ΚΡΙ ΚΡΙ: Η ιστορία 70 χρόνων, η σημερινή εικόνα της εταιρείας και τα επόμενα σχέδια
Ένα ταξίδι στην 70χρονη ιστορία της ΚΡΙ ΚΡΙ έκανε στο τελευταίο συνέδριο Παγωτού της εταιρείας, ο επικεφαλής της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, Παναγιώτης Τσινάβος.
Η ιστορία ξεκινάει το 1954 όταν ο Γιώργος Τσινάβος δημιουργεί την Κρι Κρι
Οι πρώτες διανομές παγωτού αφορούν στο περίφημο κασσάτο.
Η νέα εποχή, όμως, για την εταιρεία ξεκινάει το 1987, με τις νέες εγκαταστάσεις που δημιουργούνται στο 3ο χιλιόμετρο Σερρών – Δράμας, μια επένδυση της τάξης των 175 εκατομμυρίων δραχμών.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1989, κυκλοφορούν νέα παγωτά Κρι Κρι στην αγορά.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν αρκετές προσθήκες στο portfolio του παγωτού.
Από το 1990 που βγαίνει στον αέρα το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τα παγωτά Κρι Κρι μέχρι σήμερα, στις διαφημίσεις της εταιρείας θα «παρελάσουν» η Σταρ Ελλάς, Μαρίνα τσιντικίδου, ο Σάκης Ρουβάς και Γιώργος Καπουτζίδης.
Οι αφίσες
Σημαντική είναι, παράλληλα, η εξέλιξη των ψυγείων και των σημείων πώλησης από το 1954 μέχρι σήμερα.
Το δίκτυο διανομής παγωτού της ΚΡΙ ΚΡΙ σε όλη την Ελλάδα περιλαμβάνει:
- Σημεία Πώλησης: 20.000
- Αντιπρόσωποι Διανομείς: 81
- Φορτηγά διανομής: 150
- Αριθμός απασχολούμενων: 200
Η σημερινή εικόνα
Η Κρι Κρι σήμερα είναι ένας όμιλος με πωλήσεις της τάξης των €210 εκατ. περίπου, εκ των οποίων τα μισά προέρχονται από τις εξαγωγές, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 42 χωρες. Είναι η 1η παραγωγός γιαουρτιού στη χώρα μας και η 2η μάρκα στην Ελληνική αγορά παγωτού, όπου παράγονται κάθε χρόνο περίπου 160 εκατομμύρια μερίδες.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι την περίοδο 2014-2024 έχουν επενδυθεί από την εταιρεία περίπου €100 εκατ. για πάγιο εξοπλισμό.
Επενδύσεις
Οι νέες προτάσεις του 2024
Για το 2024, η Κρι Κρι θα έχει νέες προτάσεις στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα,
- η σειρά Master Rich πρόκειται να ενισχυθεί με μία νέα προσθήκη, το ξυλάκι Master Rich Red Velvet & Blueberries
- η εταιρεία, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, θα εγκαινιάσει την πρώτη σειρά επώνυμου λειτουργικού παγωτού στην ελληνική αγορά, υπό το brand του Super Spoon, με υψηλή πρωτεΐνη και 0% προσθήκη ζάχαρης. Τα νέα ατομικά κύπελλα παγωτού Super Spoon θα κυκλοφορήσουν σε δύο γεύσεις, Chocolate Hype και Peanut Butter Load
Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία προχωρά, επίσης, και σε επανασχεδιασμό των συσκευασιών της σειράς Frozen Yogurt, η οποία θα εμπλουτιστεί με ακόμη δύο επιλογές: Frozen Yogurt Ροδάκινο σε κύπελλο συσκευασίας 450 ml και πολυσυσκευασία με μίνι ξυλάκια mix Φράουλα – Ροδάκινο.
Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Caramel Pecan που διατίθεται σε συσκευασία 1,5 lt.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News