ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Ερχονται με τις βαλίτσες για να φάνε» – Ελληνικά εστιατόρια κάνουν «καριέρα» στο TikTok

«Ερχονται με τις βαλίτσες για να φάνε» – Ελληνικά εστιατόρια κάνουν «καριέρα» στο TikTok

Φανταστείτε το εξής: Μόλις έχετε προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της χώρας που ονειρεύεστε εδώ και καιρό να επισκεφτείτε, είστε κουρασμένοι και κουβαλάτε τις βαλίτσες με τα υπάρχοντα σας. Το λογικό θα ήταν να κάνετε μια στάση στο ξενοδοχείο σας πριν πάτε να πάρετε μία γεύση από την τοπική κουζίνα. Ωστόσο κάτι σας ωθεί να πάτε κατευθείαν για φαγητό: δεν είναι η πείνα, αλλά…το TikTok. 

Τους τελευταίους μήνες, όλο και περισσότερα ελληνικά εστιατόρια διατηρούν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας προτεραιότητα στο TikTok. Ως αποτέλεσμα, η πελατεία τους έχει εκτοξευτεί, και όσοι τα επισκέπτονται δεν είναι μόνο ντόπιοι. 

Όπως ανέφερε μιλώντας στο Money Review, ο κ. Παναγιώτης Γιαννακόπουλος, ιδιοκτήτης εστιατορίων, αναμεσά τους και τα «Κοταρού» και «Κυρ Αρίστος», που έχουν δημοφιλείς λογαριασμούς, «το TikTok μας έχει βοηθήσει αισθητά να έχουμε περισσότερο κόσμο». 

 

@kotaroukotopouladiko

 

♬ الصوت الأصلي – ASMAA

 

 

 

 

Ο ίδιος προσθέτει πως έχει αναγκαστεί να δημιουργήσει χώρο απλώς και μόνο για την αναμονή των πελατών, οι οποίοι έρχονται από όλα τα μήκη της Ελλάδας, αλλά και από το εξωτερικό. 

«Έχουμε πελάτες από Κούβα, Ντουμπάι, ΗΠΑ και άλλα μέρη. Μάλιστα πολλοί έρχονται κατευθείαν με τις βαλίτσες από το αεροδρόμιο», υπογραμμίζει. 

Ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων, αποφάσισε να ανοίξει το προφίλ στο TikTok, πριν από δύο χρόνια, όταν όπως λέει, κανένα μαγαζί εστίασης δεν έκανε βιντεάκια μικρής διάρκειας στην πλατφόρμα. Αντιλαμβανόμενος πως η νέα γενιά ασχολείται συνεχώς με το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης και θέλοντας να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, σε συνεννόηση με τον Μάνο Τάσκο, ένα «φίλο και συνεργάτη», έκανε το πρώτο βίντεο. 

Η ανταπόκριση είναι τόσο μεγάλη που ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες τους. Ως εκ τούτου, η ομάδα που ασχολείται με την προώθηση των εστιατορίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει μεγαλώσει και αποτελείται πλέον από πέντε άτομα, τα οποία ανεβάζουν posts καθημερινά. 

Τα νούμερα, είναι πράγματι θεαματικά, καθώς τα βιντεάκια στον λογαριασμό του εστιατορίου «Κοταρού» στο TikTok, έχουν συνολικά πάνω από 86,9 εκατ. προβολές, με τα δύο πιο δημοφιλή να έχουν προβληθεί πάνω από 20 εκατ. και 17 εκατ. φορές αντίστοιχα.

 

@kyraristos

 

♬ πρωτότυπος ήχος – Kyraristos

 

 

 

 

Το εστιατόριο «Κυρ Αρίστος», το οποίο στεγάζεται δίπλα στο «Κοταρού» στο Παλαιό Φάληρο, έχει καταφέρει να έχει πάνω από 12 εκατ. προβολές μόνο στο TikTok, με τα νούμερα να ανεβαίνουν εκθετικά καθημερινά. 

Πλέον, ο κ. Γιαννακόπουλος, απολαμβάνει την επιτυχία των μαγαζιών του, αλλά ταυτόχρονα έχει, όπως λέει, ως μέλημα να κρατήσει την ποιότητα τους στα ίδια επίπεδα, παρά την αυξημένη κίνηση που έχουν. «Αυτό είναι κάτι που δεν διαπραγματευόμαστε, γι΄αυτό κοιτάμε να είμαστε από πάνω», τονίζει.

«Το κρασί μας έφτασε στην Αυστραλία»

Ένα ακόμη δημοφιλές προφίλ είναι αυτό της αλυσίδας εστιατορίων Funghi Pizza & Pasta που δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στη Σταυρούπολη και το κέντρο. 

Οι ιδιοκτήτες και ζευγάρι, Αποστόλης Οικονόμου και Ζάνα Νικολαΐδου, έχουν γίνει γνωστοί από τα βιντεάκια που κάνουν, λέγοντας ιστορίες, φτιάχνοντας συνταγές που τους προτείνουν να δείξουν οι ακόλουθοί τους και απαντώντας σε ερωτήσεις, σε τέτοιο βαθμό, που οι πελάτες συχνά τους ζητούν να φωτογραφηθούν μαζί τους. 

@funghipizzaandpasta Έχεις δοκιμάσει καλτσόνε; #greece #fyp #fy #συνταγές ♬ πρωτότυπος ήχος – funghi_pizza_and_pasta

 

 

«Ξεκινήσαμε στις αρχές του έτους, όταν είδαμε την έντονη επιθυμία του κόσμου να είναι σε αυτές τις πλατφόρμες, αλλά και ένα κενό, αφού δεν υπήρχε εστιατόριο με ζυμαρικά που να κάνει βιντεάκια», λέει η κ. Νικολαΐδου στο MR. 

«Η ιδέα ήταν δική μου, αλλά σκεφτόμουν να φαίνεται στα βίντεο μόνο ο Αποστόλης», προσθέτει. Ωστόσο η εταιρεία που έχει αναλάβει την παραγωγή της άλλαξε γνώμη. 

Το αποτέλεσμα είχε απήχηση κατευθείαν και το δίδυμο ανταποκρίνεται στη ζήτηση του κοινού ανεβάζοντας βιντεάκια σε καθημερινή βάση. 

Αναφορικά με το πόσο εύκολο είναι να βρίσκει και να δημιουργεί κανείς υλικό για να μπορεί να προσθέτει στον λογαριασμό του συνεχώς δημοσιεύσεις, οι ίδιοι σημειώνουν πως με την ομάδα της εταιρείας, συζητούν από κοινού τις ιδέες για τα βίντεο και ορίζουν μέρες όπου τα γυρίζουν μαζικά. 

Στο ερώτημα αν υπάρχει σενάριο, δεδομένου ότι το χιούμορ δεν λείπει από τα βίντεο, ο κ. Οικονόμου υπογραμμίζει πως «έχουμε απλώς την ιδέα, αλλά όχι συγκεκριμένα λόγια». 

@funghipizzaandpasta Τίμιο;;;; #greece #fyp #fy ♬ πρωτότυπος ήχος – funghi_pizza_and_pasta

 

 

Αυτό που θέλουν οι ιδιοκτήτες του Funghi Pizza & Pasta, είναι όποιος πηγαίνει, όχι μόνο να επισκέπτεται το εστιατόριο ξανά, αλλά να λέει για αυτό, και στους γνωστούς του, ακόμα και αν είναι από το εξωτερικό. 

«Έχουμε κόσμο από όλη την Ελλάδα, αλλά και από Γερμανία, Σουηδία, ΗΠΑ, Φινλανδία, Βουλγαρία και άλλα μέρη», αναφέρουν. 

«Μια φορά είχε έρθει ένας κύριος που είχε δει η γυναίκα του το κρασί με την επωνυμία μας, από το TikTok. Του δώσαμε δυο μπουκάλια και μετά μας έστειλε φωτογραφία από το σπίτι του στην Αυστραλία που ανάμεσα στην ποικιλία με τα κρασιά του, ήταν και το δικό μας», θυμάται η κ. Νικολαΐδου.

Στόχος του ζευγαριού πλέον είναι να γίνει γνωστό το brand τους στην Ελλάδα και σιγά σιγά να ανοίξουν περισσότερα μαγαζιά. Σε αυτό σίγουρα βοηθά ήδη το TikTok, το οποίο «αγαπάμε και μας δίνει ώθηση». Άλλωστε «μας αρέσει να εξυπηρετούμε τον κόσμο», καταλήγουν.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί να πάρετε σύνταξη όταν μπορείτε να γίνετε σταρ των social media; 

Μάγισσες στον καιρό του Etsy και του TikTok – Μια βιομηχανία 2,3 δισ. δολαρίων

TikTok: Το χρησιμοποιούν 3,5 εκατ. άτομα στην Ελλάδα – Τι λένε οι Έλληνες TikTokers

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News