Business & Finance Δευτέρα 20/11/2023, 12:32
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola: Πώς θα ελαχιστοποιήσει τις συσκευασίες των προϊόντων της

Coca-Cola: Πώς θα ελαχιστοποιήσει τις συσκευασίες των προϊόντων της

Ολοκληρωμένη στρατηγική για την ελαχιστοποίηση των συσκευασιών των προϊόντων της, που θα ξεδιπλωθεί και κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι, υλοποιεί η Coca-Cola Company.

Όπως ανέφεραν, πριν από μερικές ημέρες, στελέχη του πολυεθνικού ομίλου σε δημοσιογράφους σε ειδική παρουσίαση στο Κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στις Βρυξέλλες, η στρατηγική με τίτλο «Ένας Kόσμος χωρίς Απορρίμματα» έχει ως στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μίας αλουμινένιας ή γυάλινης φιάλης για καθεμία που πωλείται, μέχρι το 2030. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Coca-Cola Company θέτει ως στόχο την πώληση, τουλάχιστον το 25% των προϊόντων της, παγκοσμίως, σε επαναπληρούμενες και επιστρεφόμενες γυάλινες ή πλαστικές φιάλες ή σε μηχανήματα αναψυκτικών με επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες. Παράλληλα, με χρονικό ορίζοντα το 2030 στόχος της εταιρείας είναι μία στις δύο συσκευασίες να είναι από ανακυκλωμένα υλικά. Σήμερα, η εταιρεία έχει πετύχει τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε ποσοστό 40% στο γυαλί, 50% στο κουτάκι και 33% στο Pet.

Coca-Cola: Πώς θα ελαχιστοποιήσει τις συσκευασίες των προϊόντων της-1
Οι συσκευασίες του μέλλοντος της Coca-Cola θα προέρχονται από ανακυκλώσιμα ή επαναχρησιμοποιούμενα υλικά

Το 2024, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, η εταιρεία θα διαθέτει τα αναψυκτικά της σε επιστρεφόμενες και επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες, ώστε να διασφαλίζεται η συλλογή και ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση τους. 

Επίσης, μέχρι το 2025, η εταιρεία επιδιώκει το 100% των συσκευασιών της, παγκοσμίως, να είναι ανακυκλώσιμες, ποσοστό που, ήδη, σήμερα τοποθετείται στο 90%.

Πέρυσι, η Coca-Cola Company στην Ευρώπη πέτυχε να συλλέξει άνω του 70% των συσκευασιών, ποσοστό που τοποθετείται σε άνω του 90% σε αγορές που διαθέτουν ολοκληρωμένα συστήματα επιστροφής εγγύησης (DRS), όπου ο καταναλωτής ενθαρρύνεται, μέσω ανταποδοτικών ενεργειών, να επιστρέφει τις συσκευασίες.

Η εταιρεία δίνει έμφαση και στον επανασχεδιασμό των συσκευασιών της, επιδιώκοντας την μείωση του αποτυπώματός της. Ενδεικτικά, η Coca-Cola Company υπολογίζει ότι ο λεπτότερος λαιμός που θα αποκτήσουν οι φιάλες της, που διανέμονται σε 29 χώρες μέσω της (εταιρείας διανομής) Coca-Cola Europacific Partners, θα επιτρέψουν την μείωση της ποσότητας του πλαστικού κατά 9.100 τόνους ετησίως.

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News