Business & Finance Τρίτη 6/12/2022, 11:39
SKROUTZ

Ακριβότερο το διαδικτυακό καλάθι της Black Friday: Πού είχαν μεγαλύτερο κέρδος οι καταναλωτές

Ακριβότερο το διαδικτυακό καλάθι της Black Friday: Πού είχαν μεγαλύτερο κέρδος οι καταναλωτές

Σημαντικά αυξήθηκε η μέση τιμή των αγορών του «καλαθιού» της Black Friday μέσω Skroutz έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2021, το οποίο ενδέχεται εν μέρει να οφείλεται και στην άνοδο των τιμών των προϊόντων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απολογιστική έρευνα της Skroutz, η μέση τιμή φέτος αυξήθηκε κατά 38,84% σε σχέση με πέρυσι, ενώ σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των τιμών το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή και μόλις το 9,32% σε υψηλότερη τιμη σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα. Στις επιμέρους κατηγορίες, μεγαλύτερο κέρδος φαίνεται να είχαν όσοι καταναλωτές ψώνισαν προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, αφού στον τομέα της μόδας, το 45,72% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή έναντι μόλις του 7,19% που αγοράστηκε σε ακριβότερη.

Ακριβότερο το διαδικτυακό καλάθι της Black Friday: Πού είχαν μεγαλύτερο κέρδος οι καταναλωτές-1

Στις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων βρέθηκαν οι εξής: «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα», καθώς παρουσίασαν το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών φαίνεται να είναι η κατηγορία «Παιδικά φορέματα», στην οποία και αξιοποίησαν περισσότερο τις προσφορές.

Όπως διαφαίνεται και από το παρακάτω γράφημα, το 79,56% των προϊόντων στην κατηγορία παιδικά φορέματα αγοράστηκαν φθηνότερα την εβδομάδα της Back Friday έναντι της αμέσως προηγούμενης εβδομάδας. Επίσης, μόλις το 4,38% των προϊόντων πωλήθηκαν σε ακριβότερες τιμές.

Ακριβότερο το διαδικτυακό καλάθι της Black Friday: Πού είχαν μεγαλύτερο κέρδος οι καταναλωτές-2

Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια, ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 skroutz points σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που αφήνει να εννοηθεί ότι έχει αυξηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την εναλλακτική.

Τέλος, οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» της Skroutz με ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος «Δόσεις για Όλους» σε σχέση την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Black Friday: Έκανε «ταμείο» το λιανεμπόριο – 10% πάνω ο τζίρος

Black Friday: Πάνω από 300 εκατ. ευρώ ο τζίρος των καταστημάτων στην Αττική

Ισχυρή παρουσία ΜμΕ στην Black Friday: Η ακτινογραφία της εβδομάδας των υπερεκπτώσεων

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News