Business & Finance Δευτέρα 17/01/2022, 16:26
BUSINESS & FINANCE

Style Perse: Το πρώτο curated lifestyle site στην Ελλάδα που εστιάζει στις ανάγκες σας

Style Perse: Το πρώτο curated lifestyle site στην Ελλάδα που εστιάζει στις ανάγκες σας

Με το επιχειρηματικό πάντρεμα δύο γυναικών με πολυετή εμπειρία στα media και luxury brands γεννήθηκε το πρώτο curated lifestyle site στην Ελλάδα, το οποίο παράλληλα απλοποιεί και αναβαθμίζει το στυλ μας για κάθε εποχή. Ο λόγος για το www.styleperse.shop της Εύας Νησιώτη, η οποία έχει υπάρξει επί δεκαπέντε χρόνια διευθύντρια του περιοδικού Harper’s Bazaar, και της Δέσποινας Λυκομήτρου, πρώην Διευθύντριας Επικοινωνίας τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια στον Όμιλο Richemont.

Το www.styleperse.shop είναι μοναδικό, γιατί εστιάζει στις ανάγκες μας χωρίς να ευνοεί τις παρορμητικές αγορές. Έχοντας ορίσει ειδικές ενότητες για κάθε ανάγκη (Γκαρνταρομπα, Αξεσουαρ, Σπίτι, Παιδί, Lifestyle), στο www.styleperse.shop μπορείτε να βρείτε μόνο προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα κατασκευής, υψηλή αισθητική, διαχρονικότητα και ακολουθούν τη μόδα. Η Εύα Νησιώτη και η Δέσποινα Λυκομήτρου εξηγούν μεταξύ άλλων πώς δημιούργησαν το styleperse.shop και τι αντιπροσωπεύει.

Τι οδήγησε στη δημιουργία του Styleperse.shop;

Δ.Λ.: Ακόμη και πριν την πανδημία, τα περισσότερα φυσικά καταστήματα, εκτός λίγων εξαιρέσεων, πάλευαν με την εξασθένιση της δημοσιότητας, τον αποκλεισμό τους από το κανάλι επικοινωνίας μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών και ιδιαίτερα την έλλειψη των νεότερων από τα καταστήματα τους, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο κατακτούσε μέρα με τη μέρα μερίδιο αγοράς.

Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα ήταν αδύνατον να μείνουμε αδιάφορες στην παγκόσμια τάση που απαιτεί τον συνδυασμό του άρτιου, ποιοτικού περιεχομένου, της σύγχρονης εικόνας και αισθητικής και της αγοραστικής εμπειρίας σε ένα ψηφιακό πλέον περιβάλλον.

Το Styleperse.shop είναι το πρώτο curated fashion and lifestyle shopping site στην Ελλάδα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;

Ε.Ν.: Το curation είναι μία διαδικασία αυστηρής επιλογής των προϊόντων, ώστε ο καταναλωτής/τρια να μη χάνεται άσκοπα σε χιλιάδες ιστοσελίδες ούτε φυσικά να περιμένει σε ουρές έξω από καταστήματα για να κάνει στα τυφλά μία συμβατική αγορά. Είναι αυτό που ονομάζουμε «conscious editing».

Συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα, οίκους και online κολοσσούς της παγκόσμιας αγοράς. Θα ήταν παράλογο να είναι άξια αγοράς όλα τα προϊόντα τους. Με οδηγό την εμπειρία μας σε premium, πολυπληθή, απαιτητικά κοινά που απαιτούν μία ανιδιοτελή σχέση εμπιστοσύνης, ψηφιοποιήσαμε το αιχμηρό fashion editing/texting και επαναπροσδιορίσαμε το lifestyle branding.

Επιλέγουμε τα καλύτερα των καλύτερων. Και είναι πολύ ευχάριστο που κερδίσαμε την εμπιστοσύνη τόσο του κοινού όσο και των ξένων συνεργατών μας.

Πιστεύετε ότι στο μέλλον οι διαδικτυακές αγορές θα αντικαταστήσουν αυτές στα φυσικά καταστήματα;

Δ.Λ: Είναι τουλάχιστον αφελής αυτός ο ισχυρισμός. Όποιος διαθέτει επιχειρηματική οξυδέρκεια καταλαβαίνει ότι τα δυο αυτά κανάλια αλληλοσυμπληρώνονται.

Το shopping θα γίνει μία ολιστική εμπειρία με κέντρο τον καταναλωτή, τα φυσικά καταστήματα είναι ο σταθμός εκκίνησης του αγοραστή που εμπιστεύεται ένα brand name/trademark με ιστορία όπως π.χ το saksfifthavenue, και το online η ψηφιακή μούσα που μένει ανοικτή 24/7 και κάνει express delivery. Αντιστρόφως, το Amazon ανοίγει pop up καταστήματα όμοια με σταθμούς ανεφοδιασμού.

Μπορεί ένα διαδικτυακό περιβάλλον να καλύψει πιο απαιτητικά πεδία, όπως π.χ αυτό των ειδών πολυτελείας;

Ε.Ν.: «Πολυτέλεια» δεν σημαίνει αυτό που σήμαινε δέκα χρόνια πριν. Τα χρόνια της οικονομικής κρίσης και η πανδημία ξεκαθάρισαν τις προτεραιότητες μας.

Πολυτέλεια είναι πλέον ένας ιδιωτικά επιλεκτικός τρόπος ζωής, η απόφαση του σύγχρονου καταναλωτή στο εξής να κρατάει μόνο αυτά που πραγματοποιούν όσα υπόσχονται. Να περιβάλλεται από πράγματα αυθεντικά και τίμια που κατασκευάστηκαν με σεβασμό στις επιθυμίες, τις ανάγκες και τους περιορισμούς του είτε είναι φτηνά είτε πανάκριβα. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να επιλέγουμε προϊόντα όλου του φάσματος τιμών που τηρούν αυτές τις προϋποθέσεις- γι αυτό και δεν χρησιμοποιούμε αλγόριθμους.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS