Business & Finance Τρίτη 1/12/2020, 14:13
BUSINESS & FINANCE

Skroutz: Απογειώθηκαν οι πωλήσεις την εβδομάδα της Black Friday

Φωτ. Unsplash (Εtienne Βoulanger)

Αύξηση 73% κατέγραψε ο τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Skroutz καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday.

Ειδικότερα, σύμφωνα με μία πρώτη αποτίμηση για την πορεία της Black Friday, ο φετινός τζίρος ανήλθε σε 41,27 εκατ. ευρώ. Αξιοσημείωτη ήταν και η αύξηση των πωλήσεων, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 150% την εβδομάδα της Black Friday σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο παράδοσης των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του καλαθιού του Skroutz τις τελευταίες εβδομάδες στο σύνολο των 300.000 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της υπηρεσίας, το 53% παραδόθηκαν εντός τριών ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ τριών και επτά ημερών.

Όπως επισήμανε ο Γ. Χατζηγεωργίου, συνιδρυτής & διευθύνων σύμβουλος της Skroutz, τα σχετικά στοιχεία, η αύξηση στην κίνηση και στις πωλήσεις αλλά και ο παραγόμενος τζίρος από τα συνεργαζόμενα καταστήματα συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι η δυναμική των online αγορών στην ελληνική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη και συνεχώς αναπτυσσόμενη.

Money Review