Business & Finance Τρίτη 8/08/2023, 22:47
BUSINESS & FINANCE

Συνεργασία Musk – Integral Ad Science: Στόχος η επιστροφή των διαφημιστών στο X

Συνεργασία Musk – Integral Ad Science: Στόχος η επιστροφή των διαφημιστών στο X

Αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία ψηφιακής διαφημιστικής τεχνολογίας Integral Ad Science υπέγραψε η X (πρώην Twitter) του Elon Musk, με στόχο τα βελτιωμένα εργαλεία ασφάλειας για τις μάρκες της IAS θα προσελκύσουν πίσω τους διαφημιστές που αποχώρησαν τους μήνες που ακολούθησαν από την αγορά της εταιρείας από τον δισεκατομμυριούχο.

Η X ανακοίνωσε την Τρίτη ότι υπέγραψε συμφωνία για ένα έτος με την Integral Ad Science, η οποία πωλεί τεχνολογία επαλήθευσης διαφημίσεων. Η διευθύνουσα σύμβουλος της IAS, Lisa Utzschneider, δήλωσε ότι η εταιρεία της προσφέρει τα λεγόμενα εργαλεία προ-προσφορών, τα οποία οι εταιρείες συχνά χρησιμοποιούν για να διασφαλίσουν ότι οι διαδικτυακές διαφημίσεις τους δεν εμφανίζονται κοντά σε αμφιλεγόμενο περιεχόμενο.

«Ταξινομούμε το περιεχόμενο για λογαριασμό των εμπόρων πριν από την εκτέλεση των διαφημίσεών τους για να διασφαλίσουμε ότι το περιβάλλον είναι ασφαλές και κατάλληλο για την εταιρεία του διαφημιζόμενου», δήλωσε η Utzschneider σε συνέντευξή της στο CNBC.

Η συνεργασία ακολουθεί πρόσφατες αναφορές μη κερδοσκοπικών ομάδων και ερευνητών τρίτων, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι η ρητορική μίσους και το προσβλητικό περιεχόμενο έχουν γίνει πιο διαδεδομένα στην πλατφόρμα από τότε που ανέλαβε ο Musk τον Οκτώβριο. Ο Musk και η X έχουν αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς και την περασμένη εβδομάδα μήνυσαν το μη κερδοσκοπικό Κέντρο για την Αντιμετώπιση του Ψηφιακού Μίσους, αφού η ομάδα ισχυρίστηκε ότι το Twitter δεν έλαβε μέτρα κατά συνδρομητών που πληρώνουν και δημοσιεύουν προσβλητικό και ρατσιστικό περιεχόμενο.

Η τεχνολογία της IAS χρησιμοποιείται από το Twitter εδώ και χρόνια, αλλά η τεχνολογία προ-προσφορών είναι νέα και θα γίνει διαθέσιμη στο X στο πλαίσιο μιας δοκιμαστικής ή beta περιόδου κατά το «δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους», δήλωσε ο Utzschneider. Θα είναι ευρύτερα διαθέσιμη σε όλη την πλατφόρμα πριν από το τέλος του έτους, είπε.

Τα εργαλεία ασφάλειας μάρκας πριν από την προσφορά μπορούν να χρησιμοποιήσουν μηχανική μάθηση για να καθορίσουν πού θα τοποθετηθούν οι διαφημίσεις με τρόπο που να τηρεί τις ανησυχίες μιας εταιρείας, αν και η τεχνολογία δεν είναι τέλεια και μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε χαμένες ευκαιρίες.

Η IAS παρέχει παρόμοια τεχνολογία ασφάλειας εμπορικών σημάτων με το TikTok και το Google YouTube, δήλωσε ο Utzschneider. Η X χρησιμοποιεί αποκλειστικά την IAS για το έτος ισχύος της σύμβασης.

Η X ανέφερε επίσης σε ανάρτηση στο blog ότι θα αρχίσει να δοκιμάζει τη χρήση «ρυθμίσεων ευαισθησίας» για να βοηθήσει τις εταιρείες να διανέμουν τις διαφημίσεις τους με τρόπο που να ανταποκρίνεται καλύτερα στα επίπεδα ανοχής τους για αμφιλεγόμενο και πικάντικο περιεχόμενο. Το Twitter δήλωσε ότι δημιούργησε μια «αυτοματοποιημένη λίστα αποκλεισμού κατά το βιομηχανικό πρότυπο» που έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις δεν εμφανίζονται κοντά σε μη ασφαλείς λέξεις-κλειδιά στο χρονολόγιο της εφαρμογής.

Τον Ιούλιο, ο Musk δήλωσε ότι οι ταμειακές ροές παρέμεναν αρνητικές στην εταιρεία λόγω της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων κατά σχεδόν 50% σε συνδυασμό με το «βαρύ χρέος».

moneyreview.gr με πληροφορίες από cnbc

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News