Κοινωνία Πέμπτη 21/01/2021, 15:12
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Το τραμ επέστρεψε στο ΣΕΦ – «Επόμενη στάση» ο Πειραιάς

Φωτ. Intime

Τη διαδρομή στο τμήμα του τραμ «Μπάτης» – ΣΕΦ, που δόθηκε χθες ξανά σε εμπορική λειτουργία μετά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, την ανακατασκευή των γραμμών και την ανακαίνιση σταθμών, επισκέφθηκε το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη.

Υπενθυμίζεται ότι τα δρομολόγια του τραμ από τη στάση «Μπάτης» έως το ΣΕΦ είχαν διακοπεί το Μάρτιο του 2020, προκειμένου να εκτελεστούν από την Περιφέρεια Αττικής τα έργα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. Στο πλαίσιο των έργων αυτών ανακατασκευάστηκε η γραμμή και τρεις στάσεις του τραμ.

Ο κ. Καραμανλής επιβιβάστηκε στο ΣΕΦ, σε έναν από τους νέους συρμούς, η παραλαβή των οποίων ξεκίνησε στα τέλη Αυγούστου, ο οποίος έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία, και αποβιβάστηκε στη στάση Πικροδάφνη, όπου έχουν επίσης γίνει έργα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου από την Περιφέρεια.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών ανέφερε πως σύντομα θα γίνει και η παράδοση της επέκτασης προς Πειραιά, ενώ αναβαθμίζεται ο υπάρχον στόλος με την προσθήκη 25 νέων συρμών. «Μάλιστα, σε έναν από αυτούς μπήκαμε και σήμερα και είδαμε ότι χαρακτηρίζονται από ασφάλεια, άνεση, σύγχρονη τεχνολογία και υψηλή αισθητική. Συνεχίζουμε τη δουλειά μας, λοιπόν, και ξέρουμε ότι έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα μέχρι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να φτάσουν στο επίπεδο που θέλουν οι πολίτες» ανέφερε.

«Ο σχεδιασμός μας για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών αρχίζει και βγαίνει στην πράξη. Το τραμ μπήκε ξανά στις ράγες από το Σύνταγμα προς το ΣΕΦ και τη Βούλα κι έτσι όλο το παραλιακό μέτωπο συνδέεται και πάλι με το κέντρο της Αθήνας. Μια γραμμή που εξυπηρετεί πολλές περιοχές και επιπλέον, αποτελεί και μια όμορφη διαδρομή» ανέφερε από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης.

Επόμενη στάση είναι ο Πειραιάς, συνέχισε ο κ. Κεφαλογιάννης, προσθέτοντας πως ταυτόχρονα βελτιώνονται οι συχνότητες στα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς και προχωρά η ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ, όπου κυκλοφορούν, πλέον, περισσότερα από 1.200 λεωφορεία και τρόλεϊ στους δρόμους της Αθήνας. 

moneyreview.gr 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News