ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

«Η χειραψία του δισεκατομμυριούχου»: Το ρολόι των 250.000 δολ. που έγινε σύμβολο του στάτους από το πουθενά

«Η χειραψία του δισεκατομμυριούχου»: Το ρολόι  των 250.000 δολ. που έγινε σύμβολο του στάτους από το πουθενά

Το λένε η «χειραψία του δισεκατομμυριούχου» και είναι το απόλυτο σύμβολο του στάτους για εκείνους που γνωρίζουν. Ένα ρολόι Richard Mille κοστίζει κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια και απαντάται στα χέρια του κορυφαίων αθλητών, ράπερς αλλά και του δισεκατομμυριούχου ήρωα της σειράς Succession, Kendall Roy.

Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα ονόματα της ωρολογοποιίας, που έχουν ιστορία αιώνων, η Richard Mille ιδρύθηκε μόλις το 2001 και παρότι παράγει μόνο 5.300 ρολόγια τον χρόνο, έχει καταφέρει –από του πουθενά- να μπει στο top 6 των brands με τις υψηλότερες πωλήσεις.

Το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Morgan Stanley τα οποία επικαλείται το Bloomberg, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 15% στα 1,5 δισ. δολάρια. Συγκριτικά, η Audemars Piguet, που ιδρύθηκε το 1875, φτιάχνει 50.000 ρολόγια τον χρόνο, τα οποία πουλά αντί 51.000 δολαρίων κατά μέσο όρο το καθένα, με τις συνολικές πωλήσεις της για το 2022 να ανέρχονται στα 2,27 δισ. δολάρια.

Ο συνιδρυτής του brand, Richard Mille, ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του 1970 στη γαλλική ωρολογοποιία Finhor. Έπειτα από χρόνια  στην αγορά, θέλησε να φτιάξει κάτι δικό του, για να αντιμετωπίσει όσα δεν του άρεσαν στα συνηθισμένα ρολόγια. Ήθελε να φτιάξει κάτι που θα πήγαινε κόντρα στο status quo, λέει ο Alexandre Mille, γιος του Richard και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο Mille άντλησε την έμπνευσή του από την Formula 1 και συνέδεσε την ταυτότητα των ρολογιών του με τα σπορ αυτοκίνητα.

Συνεργάστηκε με τον συνιδρυτή Dominique Guenat για να φτιάξει το πρώτο του ρολόι, το RM 001 Tourbillon, το οποίο κυκλοφόρησε το 2001. Μόνο 17 κομμάτια φτιάχτηκαν από αυτό το μοντέλο, αλλά η Richard Mille κατάφερε να τραβήξει την προσοχή αμέσως, τόσο λόγω της τιμής των 135.000 δολαρίων, όσο και εξαιτίας των υλικών που χρησιμοποιούσε, όπως το τιτάνιο, που είναι ελαφρύ αλλά ανθεκτικό.

«Η τιμή ήταν τόσο απίστευτα υψηλή ώστε πολύς κόσμος είχε σοκαριστεί και ρωτούσε τον κ. Mille ‘γιατί πουλάτε ακριβότερα και από την Patek Philippe, που θεωρείται η Rolls-Royce της ωρολογοποιίας;’. Και εκείνος απαντούσε: ‘Πολύ απλά, γιατί δεν ανταγωνιζόμαστε την Patek Philippe αλλά ούτε και κανέναν άλλο’», θυμάται ο Oliver Muller, ιδρυτής της LuxeConsult.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Κίνηση-έκπληξη της Rolex αλλάζει τα πάντα στην αγορά πολυτελών ρολογιών

«Προτιμώ να βάλω φούστα»: Πώς η Rolex έπεισε τους άνδρες να φορέσουν ρολόι και έγινε συνώνυμο της πολυτέλειας

Rolex: Τι αλλάζει στις πωλήσεις μεταχειρισμένων – Ανθίζει η αγορά second hand

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS