Life & Arts Δευτέρα 11/03/2024, 07:38
LIFE & ARTS

Ο μεγάλος μύθος των πτήσεων – Αυτό που δεν θέλουν να ξέρετε οι αεροπορικές εταιρείες

Ο μεγάλος μύθος των πτήσεων – Αυτό που δεν θέλουν να ξέρετε οι αεροπορικές εταιρείες

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες με αεροπλάνο, μόλις κάτσουν στη θέση τους και φορέσουν τη ζώνη ασφαλείας, βάζουν το κινητό τους σε λειτουργία πτήσης. Ωστόσο αυτό δεν είναι απαραίτητο, ασχέτως με το τι πιστεύεται ή το τι λένε οι αεροπορικές. 

Γενικά υπάρχει η πεποίθηση ότι ο λόγος της λειτουργίας πτήσης είναι η πιθανότητα το σήμα του τηλεφώνου να επηρεάσει τα συστήματα πλοήγησης ενός αεροπλάνου, προκαλώντας ενδεχομένως ατύχημα. 

Παρ΄όλα αυτά, στην πραγματικότητα οι ευρωπαϊκές χώρες αποφάσισαν να επιτρέψουν τις τηλεφωνικές κλήσεις και τη χρήση δεδομένων στις πτήσεις το 2022. Αλλωστε απαιτούν από όλα τα αεροπλάνα να εγκαταστήσουν «pico-cells», που είναι ουσιαστικά ένας ελεγκτής κυκλοφορίας που διασφαλίζει ότι τα τηλεφωνικά σήματα δεν διασταυρώνονται με τα συστήματα επικοινωνίας ενός αεροπλάνου. Να σημειωθεί ότι τα pico-cells δεν είναι καινούργια, αλλά υπάρχουν εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες.

Ακόμη και χωρίς pico-cell, οι ενδείξεις για παρεμβολές των τηλεφώνων στα ηλεκτρικά συστήματα ενός αεροπλάνου είναι περιορισμένες. Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) των ΗΠΑ διεξήγαγε μια έρευνα το 2012 που βρήκε σχεδόν μηδενικά συμπεράσματα διαταραχών αεροσκαφών από τη χρήση κινητών τηλεφώνων. 

Ο πραγματικός λόγος της λειτουργίας πτήσης 

Στην πραγματικότητα οι αεροπορικές εταιρείες, ζητούν από τους ταξιδιώτες να μην είναι απασχολημένοι με τα κινητά τους, γιατί θεωρούν πως αν το έκαναν, αυτό θα επηρέαζε αρνητικά τη συμπεριφορά τους. Άλλωστε, βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου τα ξεσπάσματα οργής στον αέρα είναι αυξημένα, ειδικά στις ΗΠΑ. 

Πραγματικά, ο βίαιος θυμός ενάντια σε αεροσυνοδούς και επιβάτες που προκαλείται από τους στρεσογόνους παράγοντες των αεροπορικών ταξιδιών, είναι ένα τεράστιο πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η FAA ανέφερε περισσότερους από 10.000 απείθαρχους επιβάτες μεταξύ 2021 και 2023, μια αύξηση περίπου 300% από την περίοδο 2018 με 2020.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Quartz  

Διαβάστε επίσης: 

Ταξίδια: Αυτά είναι τα 10 πράγματα που πρέπει να δείτε όσο ζείτε

Ανέκαμψε η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας – Τι «κέρδισε» τους τουρίστες

Ξενοδοχεία: Στην Αθήνα τα φθηνότερα δωμάτια έναντι ανταγωνιστικών προορισμών

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News