Business & Finance Τρίτη 21/11/2023, 15:54
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι «παθολογικό» για τις εταιρείες να διαφημίζονται στο X, λέει ο καθηγητής του Yale

Είναι «παθολογικό» για τις εταιρείες να διαφημίζονται στο X, λέει ο καθηγητής του Yale

Τα brands που συνεχίζουν να διαφημίζονται στην πλατφόρμα X του Elon Musk, μετά από τη διακίνηση αντισημιτικών απόψεων, είναι «ανεύθυνα», σύμφωνα με τον καθηγητή του Yale, Jeffrey Sonnenfeld.

«Είναι αυτοκαταστροφικό για οποιονδήποτε διαφημιστή να σχετίζεται μαζί του. Είναι παθολογικό», είπε στο CNN ο Sonnenfeld, κοσμήτορας για σπουδές ηγεσίας στο Yale School of Management.

Ο Musk ξεκίνησε άλλον έναν γύρο διαμάχης την περασμένη εβδομάδα, συμφωνώντας με μια αντισημιτική ανάρτηση στο X που ισχυριζόταν ότι οι εβραϊκές κοινότητες διακινούν «μίσος εναντίον των λευκών». Ο Musk απάντησε λέγοντας: «Είπες την πραγματική αλήθεια».

Ορισμένες μεγάλες μάρκες έχουν σταματήσει τη διαφήμιση στο X (παλαιότερα γνωστό ως Twitter), συμπεριλαμβανομένων των Disney και NBCUniversal. Αυτοί οι διαφημιστές δεν είπαν συγκεκριμένα ότι η απόφαση συνδέθηκε με την ανάρτηση του Musk, αν και ορισμένες από τις διαφημίσεις τους βρέθηκαν να τοποθετούνται κοντά σε αντισημιτικές αναρτήσεις στο X, σύμφωνα με μια έκθεση της προοδευτικής ομάδας παρακολούθησης Media Matters.

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου την Παρασκευή, το X κατηγόρησε την Media Matters ότι αναζητά επιθετικά φιλοναζιστικό περιεχόμενο με τρόπο που «παρερμηνεύει την πραγματική εμπειρία χρήστη» και θα μπορούσε να «παραπλανήσει τους διαφημιστές». Ο Musk έχει επίσης καταθέσει μήνυση κατά της Media Matters, μια νομική μάχη που η ομάδα λέει ότι μπορεί να κερδίσει.

Είναι «παθολογικό» για τις εταιρείες να διαφημίζονται στο X, λέει ο καθηγητής του Yale-1
Φωτ.: AP

H Yaccarino είναι υπό πίεση

Η αντίδραση των διαφημιστών συσσωρεύει ακόμη μεγαλύτερη οικονομική πίεση στο X σε μια εποχή που η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δυσκολεύεται. Και προκαλεί άλλον έναν τεράστιο πονοκέφαλο στην CEO της X, Linda Yaccarino, το πρώην στέλεχος της NBCUniversal που εντάχθηκε στην εταιρεία νωρίτερα φέτος για να βοηθήσει στην ενίσχυση της διαφημιστικής της δραστηριότητας.

«Η Linda Yaccarino θα πρέπει να παραιτηθεί», είπε ο Sonnenfeld στη συνέντευξη. «Όσο ταλαντούχα κι αν είναι, εκτός αν μπορεί να αναγκάσει (τον Musk) να ανακαλέσει, κάτι που δεν πρόκειται να κάνει, θα πρέπει να τα παρατήσει».

Ορισμένοι διαφημιστές προσπαθούν να πείσουν την Yaccarino να κάνει ακριβώς αυτό.

Ο βετεράνος του κλάδου του μάρκετινγκ, Lou Paskalis, δήλωσε νωρίτερα στο CNN ότι έχει σημειωθεί ένα «κύμα» στελεχών στο διαφημιστικό κλάδο που παροτρύνουν την Yaccarino να παραιτηθεί.

Ωστόσο, η ίδια έδειξε ότι δεν την επηρεάζουν, δημοσιεύοντας το πρωί της Δευτέρας: «Πιστεύω βαθιά στο όραμά μας, στην ομάδα μας και στην κοινότητά μας».

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Elon Mask: Θύελλα αντιδράσεων από την αντισημιτική του ανάρτηση

Sam Altman: Είναι ένας νέος Steve Jobs ή ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος στη γη; 

Musk μαινόμενος – Απειλεί με μηνύσεις

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS