Business & Finance Πέμπτη 13/04/2023, 22:36
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το Twitter εισάγει τρόπο για να χρεώνουν οι χρήστες την πρόσβαση στο περιεχόμενό τους

Το Twitter εισάγει τρόπο για να χρεώνουν οι χρήστες την πρόσβαση στο περιεχόμενό τους

Το Twitter επιτρέπει στους χρήστες να χρεώνουν για την πρόσβαση στο περιεχόμενό τους, «από μακροσκελές κείμενο μέχρι πολύωρα βίντεο», ανέφερε ο Elon Musk σε ανάρτησή του την Πέμπτη.

Ο Musk δήλωσε ότι για τους πρώτους 12 μήνες, το Twitter δεν θα παρακρατήσει κανένα ποσοστό από τα χρήματα που κερδίζουν οι χρήστες από τις συνδρομές. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα κρατήσουν περίπου το 70% των εσόδων από τις συνδρομές τους στα κινητά, αφού συνυπολογιστούν οι αμοιβές που παίρνουν η Apple και η Google από τα καταστήματα εφαρμογών τους, πρόσθεσε, χωρίς όμως να αναλύσει τις τεχνικές πτυχές του συγκεκριμένου σχεδίου. 

Ο Musk, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τους χρήστες να βγάλουν χρήματα από τους λογαριασμούς τους στο Twitter, έρχεται αντιμέτωπος με την Substack, την εταιρεία ενημερωτικών δελτίων, με παρόμοιες επιλογές κερδοφορίας. Εν τω μεταξύ, η Substack μοιάζει όλο και περισσότερο με το Twitter. Ο ιστότοπος εγκαινίασε πρόσφατα μια λειτουργία σημειώσεων, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν σε δημόσια ροή. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα το Twitter απενεργοποίησε προσωρινά τα likes, τις απαντήσεις και τα retweets εάν ένα tweet είχε σύνδεσμο Substack. 

Οι αλλαγές μπορεί να βοηθήσουν να προσελκύσουν περισσότερους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα ή να τους κρατήσουν από το να φύγουν. Παρόλο που το Twitter δεν θα πάρει μερίδιο από τα έσοδα των συνδρομών των χρηστών για τους πρώτους 12 μήνες, θα μπορούσε να είναι μια κίνηση για να δημιουργήσει περισσότερα κέρδη στο μέλλον.

Το Twitter, μια θυγατρική της X Corp, έχει αντιμετωπίσει πρόσφατα προβλήματα με την κερδοφορία της πλατφόρμας του. Η διαφήμιση, η οποία αντιπροσώπευε περισσότερο από το 80% των εσόδων του Twitter, έχει μειωθεί κατά 50% από τότε που ανέλαβε ο Musk. Η εταιρεία ελπίζει να αυξήσει τα έσοδα μέσω μιας premium έκδοσης του Twitter που ονομάζεται Twitter Blue, αλλά μόνο το 1% των μηνιαίων χρηστών του Twitter έχει μέχρι στιγμής εγγραφεί.

moneyreview.gr με πληροφορίες από bloomberg

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News