Business & Finance Πέμπτη 17/02/2022, 15:24
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σάλος για τη μήνυση σε 70χρονη επειδή έκλεψε πράγματα αξίας 30 ευρώ – Η ανακοίνωση της εταιρείας σούπερ μάρκετ

«Το πρόσφατο περιστατικό μας λυπεί βαθιά»

Σάλος για τη μήνυση σε 70χρονη επειδή έκλεψε πράγματα αξίας 30 ευρώ – Η ανακοίνωση της εταιρείας σούπερ μάρκετ

Ανακοίνωση, μετά τον σάλο που έχει δημιουργηθεί στα social media για την υποβολή μήνυσης εις βάρος 70χρονης επειδή έκλεψε προϊόντα αξίας 30 ευρώ, εξέδωσε η Lidl Ελλάδας. 

«Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά» τονίζει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ζητώντας συγγνώμη και ξεκαθαρίζοντας ότι θα φροντίσει να δώσει τέλος στην υπόθεση.  

«Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε» διαβεβαίωσε. 

Η 70χρονη, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, προσπάθησε να κλέψει πράγματα αξίας 30 ευρώ. Ο υπεύθυνος του υποκαταστήματος, αρνούμενος τη συγγνώμη της ηλικιωμένης αλλά και την πρόθεση ορισμένων πελατών να πληρώσουν οι ίδιοι τον λογαριασμό της, κάλεσε την αστυνομία. 

Οι αρχές προσήγαγαν την 70χρονη και την οδήγησαν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Όπως έγινε γνωστό, η ίδια δήλωσε στους αστυνομικούς ότι δεν έχει χρήματα και γι’ αυτό αναγκάστηκε να κλέψει. 

Η δημοσιοποίηση της υπόθεσης προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στα social media, ενώ στο twitter δημιουργήθηκε το trend #cancel_LIDL. 

Η ανακοίνωση της Lidl 

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας. 

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού. 

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία. 

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία». 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Ακρίβεια: Ο χάρτης των ανατιμήσεων στα τρόφιμα – Ποια προϊόντα αυξήθηκαν έως 43%

Μασούτης: «Κατεβαίνει» στην Κρήτη σε συνεργασία με τον συνεταιρισμό ΣΥΝ.ΚΑ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News