Business & Finance Τρίτη 20/02/2024, 11:46
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες – Πώς δουλεύει

Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες – Πώς δουλεύει

Τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν προϊόντα που πλέον δε χρειάζονται, σε άλλους χρήστες, δίνει το Skroutz με τη νέα υπηρεσία Skoop by Skroutz.

H υπηρεσία Skoop, σε beta έκδοση, με το όνομα της να προκύπτει από το Skroutz και το scoop (= “λαβράκι”/ανακάλυψη), θα προσφέρεται δωρεάν για τους πωλητές μέχρι και τις 30 Απριλίου.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες της πλατφόρμας που θέλουν να πουλήσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επισκεφτούν την ενότητα “Skoop” στο προφίλ τους, να προχωρήσουν σε εγγραφή στην υπηρεσία και να ξεκινήσουν τις πωλήσεις δημοσιεύοντας την αγγελία τους. Έτσι έχουν τη δυνατότητα να βρουν τον ιδανικό αγοραστή για τα προϊόντα τους μέσα από τους 6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας.

Για κάθε πώληση, ο πωλητής μπορεί να επιλέξει είτε παραλαβή του δέματος  από το σπίτι, ή παράδοση σε κάποιο από τα καταστήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής. Πολύ σύντομα θα δίνεται και η δυνατότητα παράδοσης του δέματος σε Skroutz Point, τις έξυπνες θυρίδες αυτόματης παράδοσης/παραλαβής της Skroutz. Όσον αφορά στην πληρωμή για την πώληση, αυτή θα γίνεται online.

Απ’ την άλλη, οι χρήστες που θέλουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επιλέξουν την κατηγορία “Skoop: Πούλησε-Αγόρασε”, να πραγματοποιήσουν την αγορά που επιθυμούν και σε λίγες μέρες θα την παραλάβουν στον χώρο τους.

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Με την υπηρεσία Skoop θέλουμε αφενός να δώσουμε χώρο στους χρήστες να πωλούν τα προϊόντα τους, δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σε αντικείμενα που δε χρειάζονται πια και αφετέρου να συνεισφέρουμε στην κυκλική οικονομία, εξασφαλίζοντας παράλληλα την τέλεια αγοραστική εμπειρία που εγγυάται το Skroutz”.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News