ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2024 φέρνει στην Ελλάδα το Eurojackpot

ΟΠΑΠ: Μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2024 φέρνει στην Ελλάδα το Eurojackpot

Επίδραση στα οικονομικά μεγέθη του εννεαμήνου του ομίλου ΟΠΑΠ είχε σειρά παραγόντων, με τη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) να προβλέπεται ότι θα κυμανθεί κατά τη φετινή χρονιά από 720 έως 740 εκατ. ευρώ, όπως ανέφερε στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών η διοίκηση της εισηγμένης. Οπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιαν Κάρας, τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου επηρεάστηκαν από την έλλειψη μεγάλων τζακ ποτ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τις μεγάλες φυσικές καταστροφές σε διάφορες περιοχές της χώρας (π.χ. πυρκαγιές Ρόδου), την ασυνήθιστα υψηλή μεταβλητότητα στον αθλητικό στοιχηματισμό και την έλλειψη μεγάλων αθλητικών γεγονότων.

Ο ΟΠΑΠ, όπως αναφέρθηκε χθες, εστιάζει στην ανανέωση του χαρτοφυλακίου των αριθμοπαιχνιδιών του που διεξάγονται μέσω κληρώσεων. Στο επίκεντρο βρίσκεται το Ευρωπαϊκό Λόττο (Eurojackpot), που αναμένεται να διατεθεί στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με τον ΟΠΑΠ να έχει εξασφαλίσει την άδεια διεξαγωγής του τυχερού παιχνιδιού. Στόχος του νέου αυτού παιχνιδιού είναι οι παίκτες να βρουν σε συνολικά 50 αριθμούς τους 5 που κερδίζουν, όπως και δύο ακόμη σε σύνολο 12. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η επανατοποθέτηση του Λόττο ως παιχνιδιού μηνιαίων καταβολών κερδών, με τον νικητή της πρώτης κατηγορίας να εξασφαλίζει κέρδη έως 10.000 ευρώ τον μήνα, για 10 χρόνια. Η διοίκηση του ΟΠΑΠ προανήγγειλε αλλαγές και στο Τζόκερ το προσεχές διάστημα.

Οι διαδικτυακές δραστηριότητες αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ, ο οποίος είχε, ετησίως, αυξημένα κατά 7,8% έσοδα από online παίγνια, 375 εκατ. ευρώ. Επίσης, σε επίπεδο τρίτου τριμήνου, η συνεισφορά του οnline διαμορφώθηκε σε 27% των συνολικών εσόδων, από 24% το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Πυλώνας της διαδικτυακής δραστηριότητας του ΟΠΑΠ είναι η νέα πλατφόρμα ilottery, που κατέγραψε, σύμφωνα με όσα ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας, διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, έχοντας επιτύχει σημαντική αύξηση της παικτικής δραστηριότητας και της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Αυξημένη δραστηριότητα καταγράφει και η πλατφόρμα Pamestoixima. gr, λόγω της δωρεάν διάθεσης παιχνιδιών και προωθητικών ενεργειών.

Κραταιά είναι και η δραστηριότητα μέσω των καταστημάτων, όπου, ενδεικτικά, το Free Win, το πρώτο δωρεάν παιχνίδι για τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, που είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής OPAP Store App, συμβάλλει στην προσέλκυση νέων κοινών, στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και στην αύξηση της πιστότητας (loyalty) των πελατών.

Ευρύτερα, όπως τόνισε ο κ. Κάρας, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί την επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward, σημειώνοντας ότι οι στρατηγικές πρωτοβουλίες της εταιρείας αποδίδουν καρπούς, καθώς εστιάζουν στην αναβάθμιση των προτάσεων του ΟΠΑΠ προς τους πελάτες τόσο στο retail όσο και στο online κανάλι.

Σημειώνεται ότι τον Οκτώβριο, βάσει του δείκτη MSCI, ο ΟΠΑΠ διατήρησε την υψηλή αξιολόγησή του ως προς τα κριτήρια για το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση (ESG). Επαναβεβαιώθηκε δηλαδή η αξιολόγηση «ΑΑ» του ΟΠΑΠ, η οποία είναι η υψηλότερη που έχει αποδοθεί σε εταιρεία τυχερών παιχνιδιών σε κλίμακα από «CCC» έως «ΑΑΑ».

Διαβάστε επίσης: 

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Αναμένονται EBITDA για το σύνολο του 2023 στα 720-740 εκατ. ευρώ

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News