ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

ΟΤΕ: Όλα όσα είπε o Μιχάλης Τσαμάζ στους αναλυτές για τον πόλεμο τιμών

ΟΤΕ: Όλα όσα είπε o Μιχάλης Τσαμάζ στους αναλυτές για τον πόλεμο τιμών

Δίχως προηγούμενο υπήρξε ο ανταγωνισμός που εκδηλώθηκε την τελευταία δεκαετία στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ κατά τη σημερινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών.

Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι η εμπορική διεύθυνση του ομίλου απάντησε αποτελεσματικά στον ανταγωνισμό, διασφαλίζοντας την πελατειακή του βάση.

Αναλυτικά, ο Μιχάλης Τσαμάζ ανέφερε:

«Aντιμετωπίσαμε μια ανταγωνιστική κατάσταση στην ελληνική αγορά, που ήταν, θα έλεγα, τα τελευταία δέκα χρόνια, μάλλον πρωτόγνωρη, από έναν ανταγωνιστή μας. Μείωσε τις τιμές στις περισσότερες υπηρεσίες, ακόμη και στο -50%, σε σύγκριση με τις τιμές μας. Αυτός ο πόλεμος τιμών ενισχύθηκε με σειρά προωθητικών ενεργειών διάρκειας δύο, τριών ή τεσσάρων μηνών. Αυτό που μπορούμε να πούμε τώρα είναι ότι πρώτα από όλα οι εμπορικές μας ομάδες, μαζί με τις υπόλοιπες, δεν έχασαν, θα έλεγα, τη ψυχραιμία τους. Μελέτησαν ενδελεχώς τις κινήσεις του ανταγωνισμού, την αντίδραση της αγοράς και των πελατών σχετικά με το πώς γίνονται αντιληπτές όλες αυτές οι ενέργειες των ανταγωνιστών μας. Και υλοποιήσαν τη στρατηγική που υιοθετούμε για να ανταποκριθούμε στις κινήσεις του ανταγωνισμού.

Έχουμε δύο βασικές προτεραιότητες. Πάνω απ’ όλα, έπρεπε να υπερασπιστούμε και να εξασφαλίσουμε την εμπειρία των πελατών την οποία επαυξάνουμε. Πιστεύουμε ότι η εμπειρία που προσφέρουμε στον πελάτη είναι αντίστοιχη της premium αξίας μας.

Δεύτερον, δεν προχωρήσαμε σε μείωση τιμών ή δεν θέσαμε σε κίνδυνο τα έσοδα ανά χρήστη. Ξεκινήσαμε όμως, σειρά ενεργειών, προσφέραμε περισσότερες υπηρεσίες, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες μας να αναβαθμιστούν (σ.σ.: να μεταβούν σε προγράμματα με περισσότερες υπηρεσίες). Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες απέδωσαν. Και αυτό που μπορούμε να δούμε τώρα, ειδικά στην Ελλάδα, είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα το οποίο μας κάνει πολύ χαρούμενους».

Από την πλευρά του ο Μπάμπης Μαζαράκης, Οικονομικός Διευθυντής του ΟΤΕ, πρόσθεσε ότι ο ΟΤΕ όχι μόνο δεν έχασε, αλλά ενίσχυσε το μερίδιο αγοράς του, καταφέρνοντας, να προστατεύσει την πελατειακή του βάση.

«Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η βασική συνιστώσα του πολέμου τιμών ήταν η αγορά κινητής τηλεφωνίας, όπου αυξάνουμε την πελατειακή μας βάση και τα έσοδά μας» σημείωσε.

Διαβάστε επίσης: 

ΟΤΕ: Συνεχιζόμενη αύξηση της κερδοφορίας στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News