Business & Finance Τετάρτη 12/05/2021, 11:26
BUSINESS & FINANCE

«Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη» – Ψηφιακό εργαστήριο από τον ΣΕΒ

Φωτ. Unsplash (Campaign_Creators)

Ψηφιακό εργαστήριο με τίτλο «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη» διοργανώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 24 Μαΐου 2021 και ώρες 15:00-16:30 και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.

Το σεμινάριο αποσκοπεί να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του διεθνούς εμπορίου, αλλά και να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες στο branding.

Όπως σημειώνει ο ΣΕΒ, η εταιρική ταυτότητα είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της. Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Η δημιουργία της ταυτότητας μιας εταιρείας είναι μια δυναμική διαδικασία. Δείχνει ποια είναι η εταιρεία, τι θέλει να γίνει, πώς θέλει οι άλλοι να την βλέπουν, τι να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα / υπηρεσίες που παράγει η εταιρία. Η ταυτότητα μπορεί να μεταφέρεται από τις εικόνες και το μήνυμα μιας διαφήμισης, τη συσκευασία του προϊόντος που θα κάνει τον καταναλωτή να το επιλέξει, την υπόσχεση ποιότητας που συνοδεύει το προϊόν, την περιγραφή που θα διαβάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ένας υποψήφιος αγοραστής. Αλλά είναι επίσης τα σχόλια που θα ανταλλάξουν οι πελάτες μεταξύ τους στα social media, στις αξιολογήσεις και στις προτιμήσεις.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου εδώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής εδώ, έως την Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

Money Review