Business & Finance Σάββατο 20/04/2024, 21:06
BUSINESS & FINANCE

Campari: Ενίσχυση τις παρουσίας στις αγορές της Ασίας με όχημα το Aperol

Campari: Ενίσχυση τις παρουσίας στις αγορές της Ασίας με όχημα το Aperol

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Davide Campari-Milano NV, Matteo Fantacchiotti, λέει ότι θέλει να αξιοποιήσει τις τεράστιες δυνατότητες του δημοφιλούς ποτού Aperol της ποτοποιίας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη στην Ασία, ενώ παράλληλα συνεχίζει το κυνήγι ευκαιριών ανάπτυξης στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ.

«Πιστεύω ότι τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών μας», δήλωσε ο Fantacchiotti στο Bloomberg κατά την πρώτη του δημόσια εμφάνιση ως επικεφαλής της εταιρείας με έδρα το Μιλάνο. 

Ο Fantacchiotti διορίστηκε στην κορυφαία θέση μετά την αποχώρηση του επί μακρόν διευθύνοντος συμβούλου Bob Kunze-Concewitz, ο οποίος επέβλεψε περισσότερες από 20 εξαγορές κατά τη διάρκεια της θητείας του.

«Η Ασία έχει καταστεί στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο το 2020», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. «Πρώτα δώσαμε προτεραιότητα στην Ευρώπη, στη συνέχεια στις ΗΠΑ, που είναι η νούμερο ένα αγορά μας, και τώρα ήρθε η ώρα για την Ασία».

Το σχέδιο στην Κίνα είναι να επικεντρωθεί αρχικά σε «πόλεις κοντά στο Χονγκ Κονγκ και με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες», είπε. Πέρυσι, η μάρκα Aperol αντιπροσώπευε το 24% των πωλήσεων του ομίλου και αυξήθηκε με τριψήφιο ποσοστό στην Κίνα και την Ινδία, σύμφωνα με μια παρουσίαση για επενδυτές. Συνολικά, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσώπευε το 8% των πωλήσεων του ομίλου Campari. 

Ο Fantacchiotti, ο οποίος ήταν επικεφαλής της επέκτασης της Campari στην Ασία ως διευθύνων σύμβουλος πριν αναλάβει την κορυφαία θέση, δήλωσε ότι οι ευκαιρίες συγχωνεύσεων και εξαγορών θα είναι επίσης το κλειδί για την επέκταση στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ. 

Συμφωνία για το κονιάκ

«Εξετάζουμε οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει το franchise μας για να αναπτυχθούμε ακόμη πιο γρήγορα στις ΗΠΑ και την Ασία και που μπορεί να κάνει την προσφορά μας “premium”», δήλωσε. «Το ουίσκι είναι απλώς ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι η μόνη κατηγορία που εξετάζουμε».

Τον Δεκέμβριο, ο όμιλος Campari συμφώνησε να αγοράσει το κονιάκ Courvoisier από την Beam Suntory έναντι τουλάχιστον 1,2 δισ. δολαρίων, στη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας παραγωγής αλκοολούχων ποτών. Εξαγόρασε επίσης το 2022 την αμερικανική εταιρεία παραγωγής Bourbon Wilderness Trail Distillery LLC, καθώς συνέχισε να επεκτείνεται πέρα από τα παραδοσιακά απεριτίφ.

Ο Fantacchiotti μίλησε σε εκδήλωση για την αναβάθμιση του εργοστασίου Campari στο Novi Ligure της βόρειας Ιταλίας, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της παραγωγής, σύμφωνα με ανακοίνωση της Παρασκευής. Αυτό θα αυξήσει την ετήσια δυναμικότητά του κατά 100 εκατομμύρια φιάλες- η παραγωγή έχει ήδη αυξηθεί από 29 εκατομμύρια φιάλες το 2004 σε 360 εκατομμύρια πέρυσι. 

Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ότι δεν βλέπει κανέναν λόγο να μην παράσχει καθοδήγηση το δεύτερο τρίμηνο, όπως έχει κάνει η εταιρεία στο παρελθόν. Αλλά αυτό δεν αποτελεί υπόσχεση, είπε, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν αβεβαιότητες, αν και οι ναυτιλιακές εμπλοκές έχουν αμβλυνθεί και ο πληθωρισμός έχει επιβραδυνθεί σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές. 

Moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News