Business & Finance Τρίτη 2/04/2024, 21:59
BUSINESS & FINANCE

X: Αλλαγές στη διοικητική ομάδα ασφάλειας για την επίβλεψη των κανόνων περιεχομένου

X: Αλλαγές στη διοικητική ομάδα ασφάλειας για την επίβλεψη των κανόνων περιεχομένου

Η X, η κοινωνική πλατφόρμα που ήταν προηγουμένως γνωστή ως Twitter, διόρισε έναν νέο επικεφαλής ασφάλειας για την εποπτεία των πολιτικών και των κανόνων περιεχομένου εν μέσω αλλαγών στην πλατφόρμα που έχουν προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των διαφημιστών.

Η εταιρεία προήγαγε μια εσωτερική υπάλληλο, την Kylie McRoberts, για να αναλάβει τη θέση υψηλού προφίλ. Η X προσέλαβε επίσης τον Yale Cohen, πρώην στέλεχος της Publicis Groupe SA, θέτοντάς τον επικεφαλής για να διασφαλίσει ότι οι διαφημιζόμενοι αισθάνονται ασφαλείς στην υπηρεσία. 

«Όταν λέμε ότι η ασφάλεια και η ελευθερία του λόγου μπορούν και πρέπει να συνυπάρχουν στο X – το εννοούμε. Και η ομάδα ασφάλειας εργάζεται ακούραστα, μέρα και νύχτα, σε όλο τον κόσμο για να το πετύχουμε αυτό», δήλωσε την Τρίτη η διευθύνουσα σύμβουλος Linda Yaccarino σε ένα email σε όλη την εταιρεία, το οποίο περιήλθε στην κατοχή του Bloomberg. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τις προσλήψεις με μια ανάρτηση στην πλατφόρμα.

Το τμήμα για την ασφάλεια του X, το οποίο επιβλέπει το είδος του περιεχομένου που εμφανίζεται στον ιστότοπο, έχει αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις από τότε που ο Elon Musk αγόρασε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης τον Οκτώβριο του 2022. Ο Musk, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως «απόλυτος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου», δήλωσε ότι ήθελε το Twitter να είναι ένα μέρος όπου ένα «ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο». 

Η McRoberts θα είναι η τρίτη επικεφαλής του τμήματος από τότε που ανέλαβε ο Musk. Ο πρώτος, ο Yoel Roth, παραιτήθηκε λίγους μήνες αφότου ο Musk αγόρασε τον ιστότοπο και επέκρινε την εταιρεία για τη χαλάρωση των προτύπων κατά της παραπληροφόρησης και του περιεχομένου μίσους. Τον περασμένο Ιούνιο, παραιτήθηκε επίσης η διάδοχός του Ella Irwin.

Οι πολιτικές της εταιρείας σχετικά με την ελευθερία του λόγου έχουν αποξενώσει τους διαφημιστές που δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε επιβλαβές περιεχόμενο. Τον περασμένο Νοέμβριο, ορισμένοι από τους σημαντικότερους διαφημιστές του X, συμπεριλαμβανομένων των Walt Disney Co. και Apple Inc. διέκοψαν τη συνεργασία με τον ιστότοπο, αφού μια έκθεση διαπίστωσε ότι οι διαφημίσεις τους βρίσκονταν δίπλα σε φιλοναζιστικό περιεχόμενο. Τα διαφημιστικά έσοδα του X ήταν περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σημειώνοντας μείωση περίπου 50%, ανέφερε το Bloomberg.

Moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News