Business & Finance Τετάρτη 24/04/2024, 11:03
REVOLUT

Έρευνα: Διακοπές εντός Ελλάδας και στο πικ της θερινής σεζόν το 2024

Έρευνα: Διακοπές εντός Ελλάδας και στο πικ της θερινής σεζόν το 2024

Αμετάβλητες παραμένουν οι βασικές τάσεις των καλοκαιρινών διακοπών για τους Έλληνες, οι οποίοι ανέκαθεν συνέδεαν τις αποδράσεις τους με ταξίδια εντός της χώρας και κατά τη διάρκεια του Ιουλίου και του Αυγούστου.

Παρά το κύμα της ακρίβειας και τη μεγάλη εισροή τουριστών, πάνω από τους μισούς, το 56%, σκοπεύουν να πάρουν άδειες Ιούλιο και Αύγουστο, σύμφωνα με έρευνα της Revolut. Αντιθέτως, το 11% των Ελλήνων προγραμματίζει τις κύριες διακοπές τον Σεπτέμβριο, μετά την κορύφωση της τουριστικής περιόδου και μάλιστα δεν πρόκειται μόνο για φοιτητές. Το 10% προγραμματίζει τις κύριες διακοπές μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου. Τέλος, μόλις το 6% των ερωτηθέντων θα κάνει τις κύριες διακοπές στο διάστημα Οκτώβριος-Δεκέμβριος, ενώ το 13% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν έχει καθόλου σχέδια διακοπών για φέτος.

Κορυφαίοι προορισμοί και τύποι διακοπών της φετινής σεζόν

Σύμφωνα με την έρευνα, 7 στους 10 Έλληνες θα περάσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα, το 15% θα ταξιδέψει σε προορισμούς στην Ευρώπη, ενώ μόλις το 2% θα ταξιδέψει εκτός της ηπείρου. Οι αγαπημένοι προορισμοί όσων ταξιδέψουν στην Ευρώπη είναι η Ιταλία, η Γαλλία και η Γερμανία, ενώ όσοι ταξιδεύουν σε μακρινούς προορισμούς θα επιλέξουν κυρίως τις ΗΠΑ και τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας. Οι Έλληνες ερωτηθέντες που ταξιδεύουν στην Ευρώπη είναι κυρίως άτομα ηλικίας 25-34 ετών (24%), ενώ όσοι επιλέγουν διηπειρωτικό προορισμό είναι συνήθως άνω των 55 ετών. 

Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις, οι διακοπές στη θάλασσα αποτελούν την κορυφαία επιλογή για φέτος για 6 στους 10. Οι Έλληνες σχεδιάζουν επίσης οικογενειακά ταξίδια (22%), διακοπές σε προορισμούς με έντονη νυχτερινή ζωή ή σε μουσικά φεστιβάλ (12%), αστικές αποδράσεις και ταξίδια ευεξίας (11% αμφότερα). Τέλος, το 2% των Ελλήνων σχεδιάζουν να συνδυάσουν διακοπές και εργασία (workation).

Camping ή all inclusive;

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, οι αγαπημένες δραστηριότητες των Ελλήνων είναι η επίσκεψη σε τοπικά μνημεία (49%), η δοκιμή της τοπικής κουζίνας και η εκμάθηση τοπικών παραδόσεων (44%). Όσον αφορά στα καταλύματα, τα ξενοδοχεία all-inclusive που προσφέρουν ανοιχτό μπαρ και μπουφέ αποτελούν την κορυφαία επιλογή (27%). Αντίθετα, μόλις το 9% επιλέγει το camping και τη διαμονή σε τροχόσπιτο. 1 στους 10 θεωρεί επίσης σημαντικό να υπάρχουν δραστηριότητες κατάλληλες για παιδιά, για να μπορούν να απολαύσουν στιγμές χαλάρωσης οι γονείς.  

 «Αναμένουμε μια ταξιδιωτική περίοδο που θα σπάσει ρεκόρ φέτος. Γι’ αυτό, όπου και αν σκοπεύουν να ταξιδέψουν οι πελάτες μας, έχουμε ετοιμάσει μια γκάμα χρήσιμων ταξιδιωτικών λειτουργιών. Εκτός από τη μετατροπή συναλλάγματος, την παγκόσμια πλατφόρμα ξενοδοχείων και ιδιωτικών διαμερισμάτων, τη μηχανή αναζήτησης για τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες, τα lounges αεροδρομίων και την ταξιδιωτική ασφάλιση, κυκλοφορήσαμε επίσης ψηφιακές κάρτες eSIM για Internet στο κινητό και μεταφορά δεδομένων.», δήλωσε ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής της Revolut για τη Νότια Ευρώπη.

Σημειώνεται πως στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 15.000 άτομα σε 15 χώρες συμπεριλαμβανομένων 1.000 ερωτηθέντων άνω των 18 ετών στην Ελλάδα. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

National Geographic: Μήλος και Τήνος στα καλύτερα ελληνικά νησιά για διακοπές φέτος

Η Μύκονος θύµα της υπερβολής της

Ξανά στη μόδα τα ταξιδιωτικά πακέτα – Ανεβαίνει η ζήτηση στην Ευρώπη

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News