Business & Finance Τρίτη 20/02/2024, 16:02
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΤΕ: Πρόβλημα η έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού στον τουρισμό – «Εργαλείο» η ψηφιακή κάρτα εργασίας

ΣΕΤΕ: Πρόβλημα η έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού στον τουρισμό – «Εργαλείο» η ψηφιακή κάρτα εργασίας

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, συναντήθηκε με το Προεδρείο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), στο πλαίσιο των επαφών με τους κοινωνικούς εταίρους.

Η Υπουργός συζήτησε διεξοδικά με τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Παράσχη και τα μέλη του προεδρείου του ΣΕΤΕ, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με την έλλειψη προσωπικού, την ανάγκη επαγγελματικής κατάρτισης των εργαζομένων στον τουρισμό για καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας και τις μετακλήσεις εργαζομένων υψηλής εξειδίκευσης. Συγκεκριμένα στη συνάντηση τονίστηκε ότι οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς επιβάλουν την ανάγκη ενός άρτια εκπαιδευμένου καλά αμειβόμενου προσωπικού προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος των βέλτιστων παρεχόμενων υπηρεσιών που θα επιτρέψουν την εισροή επισκεπτών ενός υψηλότερου προφίλ. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον τουριστικό κλάδο. Ένα «εργαλείο» που διασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων και συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων.

ΣΕΤΕ: Πρόβλημα η έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού στον τουρισμό – «Εργαλείο» η ψηφιακή κάρτα εργασίας-1

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, μετά το πέρας της συνάντησης δήλωσε: «Με το Προεδρείο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), είχα την ευκαιρία να συζητήσω διεξοδικά σειρά θεμάτων που έχουν κοινό παρονομαστή την περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Βασική μας προτεραιότητα είναι να βοηθήσουμε έμπρακτα έναν από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας και απασχόλησης, προς όφελος τόσο των εργαζομένων όσο και της εθνικής οικονομίας. Η συμβολή μας στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό θα συμβάλει στη διατήρηση του brand «Ελλάδα» στη θέση που της αρμόζει: αυτήν της κορυφής».

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Ξενοδοχεία: Τζίρος 10,5 δισ. το 2023 – Πού κυμάνθηκαν οι τιμές των δίκλινων

Ο τουρισμός ανεβαίνει, αλλά όχι σε όλους τους προορισμούς

Με τουριστικά έσοδα 20,5 δισ. ευρώ έκλεισε το 2023 – Κατά 12,7% υψηλότερα από το 2019

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News