Κόσμος Σάββατο 17/04/2021, 09:36
ΚΟΣΜΟΣ

Αυστραλία: Πρώτος θάνατος που σχετίζεται με το AstraZeneca

AP Photo

Ο θάνατος μίας 48χρονης διαβητικής γυναίκας, που εμφάνισε θρόμβωση αφότου έλαβε το εμβόλιο της AstraZeneca, πιθανότατα σχετίζεται με τον εμβολιασμό, όπως ανακοίνωσε η αρχή φαρμάκων της Αυστραλίας. 

Πρόκειται για το τρίτο περιστατικό θρομβώσεων αλλά τον πρώτο θάνατο που σχετίζεται με το εμβόλιο στην Αυστραλία. Όπως έκαναν γνωστό οι αρχές, το περιστατικό περιέπλεξαν τα υποκείμενα νοσήματα της γυναίκας, μεταξύ των οποίων ο διαβήτης. 

Η γυναίκα είχε λάβει το εμβόλιο της AstraZeneca στις 8 Απριλίου, πριν η κυβέρνηση ανακοινώσει ότι για τα άτομα κάτω των 50 θα πρέπει να προτιμάται το σκεύασμα της Pfizer. Τέσσερις ημέρες αργότερα εισήχθη στο νοσοκομείο και την Τετάρτη πέθανε. 

Η Αυστραλία έχει χορηγήσει τουλάχιστον 885.000 δόσεις του εμβολίου της AstraZeneca, κάτι που σημαίνει ότι τα καταγεγραμμένα περιστατικά θρόμβωσης αντιστοιχούν σε ένα ανά 295.000 εμβολιασμούς. 

Η βρετανική αρχή Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency, έχει καταλήξει ότι η πιθανότητα θρομβώσεων με το εμβόλιο της AstraZeneca είναι περίπου μία στις 250.000.

moneyreview.gr

Money Review