START UPS

Deliverback: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία «βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής»

Deliverback: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία «βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής»

Πόσες φορές δεν μας τύχει μετά την επιστροφή από ένα ταξίδι είτε αναψυχής είτε για επαγγελματικούς λόγους, να διαπιστώνουμε ότι έχουμε ξεχάσει κάποιο αντικείμενο. Όταν πρόκειται για κάποιο αντικείμενο ή προϊόν προσωπικής περιποίησης η απώλεια δεν είναι σημαντική. Τι γίνεται όμως όταν πρόκειται για κάποιο αγαπημένο ένδυμα, αντικείμενο ή ακόμη και για φορητούς υπολογιστές. 

Η επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων ειδικά από το εξωτερικό είναι μια διαδικασία της οποίας το κόστος μπορεί να μην είναι απαγορευτικό, είναι όμως μια διαδικασία χρονοβόρα που κρύβει μεγάλη ταλαιπωρία. Αυτή ακριβώς τη διαδικασία -την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων- έρχεται να απλοποιήσει μια ελληνική startup, της οποίας το όνομα περιγράφει επακριβώς ποιο είναι το αντικείμενό της: Deliverback. 

Το Deliverback είναι μια δωρεάν υπηρεσία για τα ξενοδοχεία που επιστρέφει τα ξεχασμένα αντικείμενα των πελατών τους. Μέσα από μια εύκολη και γρήγορη online διαδικασία, αφού o πελάτης ενός ξενοδοχείου συμπληρώσει τα στοιχεία του που αφορούν το αντικείμενο που ξέχασε και τη διεύθυνση στην οποία θέλει να παραλάβει το ξεχασμένο του αντικείμενο, το Deliverback
δίνει εντολή σε συνεργαζόμενες courier και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ξεχασμένο δέμα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό εύκολα και γρήγορα γλιτώνοντας χρόνο από το ξενοδοχείο. 

Χρόνο όμως γλυτώνει και ο πελάτης του ξενοδοχείου, καθώς η εναλλακτική που έχει είναι να μιλήσει με το ξενοδοχείο και στη συνέχεια να βρει από μόνος του μια εταιρεία courier και να κάνει τις συνεννοήσεις. 

Με τις εκτιμήσεις για τις αφίξεις από το εξωτερικό να κάνουν λόγο για επίπεδα που θα ξεπεράσουν το ρεκόρ του 2019, η υπηρεσία του Deliverback αντιλαμβάνεται κανείς ότι αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Η startup έχει συνάψει συνεργασία με περισσότερα από 800 ξενοδοχεία και μεγάλες αλυσίδες, όπως Hilton, Marriot, Intercontinental, Blue Palace. Ωστόσο τη φετινή χρονιά, προχώρησε ένα βήμα πιο μακριά, καθώς ήρθε σε συμφωνία για να προσφέρει την υπηρεσία της στα επιβατικά πλοία της Seajets, χώροι όπου επίσης τα ξεχασμένα αντικείμενα είναι συχνό φαινόμενο. 

Την ιδρυτική ομάδα του Deliverback την απαρτίζουν 4 ιδρυτικά μέλη (Αυγενάκης Γιώργος, Ζαχαρτζής Γιώργος, Καρατζά Ελισάβετ, Γιουλδάσης Στράτος) με εμπειρία τόσο στον τουρισμό οσο και στην τεχνολογία και στις online πλατφόρμες. Παράλληλα η ευρύτερη ομάδα απαρτίζεται από επαγγελματίες που βοηθούν καθημερινά στην υποστήριξη των ξενοδοχείων καθώς και στην τεχνική ανάπτυξη. 

Αυτά που μας είπαν στο Moneyreview είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. 

Deliverback: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία «βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής»-1

Ποια είναι η διαδικασία για να πάρει πίσω κάποιος ένα αντικείμενο που έχει ξεχάσει;

«Αφού ενημερώσει το ξενοδοχείο και επιβεβαιώσει ότι το αντικείμενο του έχει βρεθεί, το μόνο που πρέπει να κάνει κάποιος είναι να συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής αντικειμένου του Deliverback, να επιλέξει το δώσει πληροφορίες για το αντικείμενο που ξέχασε και την τοποθεσία στην οποία θέλει να το παραλάβει, να επιλέξει την εταιρεία κούριερ με την οποία θα γίνει η αποστολή και στη συνέχεια να πληρώσει προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία».

Πώς σας ήρθε η έμπνευση για τη δημιουργία της εταιρείας, η οποία ομολογουμένως λύνει ένα πρόβλημα που λίγο ή πολύ το έχουμε όλοι αντιμετωπίσει;

«Αρκετά χρόνια πριν μέλος της ομάδας μας ξέχασε ένα μπουφάν του στην Ιταλία. Διαπίστωσε πόσο δύσκολο ήταν να συντονίσει την εταιρεία courier με το ξενοδοχείο, προκειμένου να βρει τρόπο να παραλάβει το αντικείμενό του και να πληρώσει για το δέμα του. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Deliverback, μιας υπηρεσίας που αναλαμβάνει να συγχρονίσει ουσιαστικά το ξενοδοχείο, την εταιρεία κούριερ και τον πελάτη μέσα από online ψηφιακές διαδικασίες που μειώνουν τον χρόνο σε email και τηλέφωνα και βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών του ξενοδοχείου αυξάνοντας την ικανοποίηση και ενισχύοντας τις 5αστερες κριτικές».

Το ταξίδι της Deliverback σίγουρα θα είχε και δυσκολίες. Βρεθήκατε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κατάσταση με την πανδημία και το κλείσιμο των κλάδων της φιλοξενίας και των ταξιδίων. Πώς αντιμετωπίσατε τη νέα τάξη πραγμάτων όπως είχε διαμορφωθεί εκείνη την περίοδο;

«Όπως σε όλες τις εταιρείες (και ειδικά τις startup) που ήταν κοντά στον τουρισμό, έτσι και στο Deliverback τα χρόνια της πανδημίας ήταν δύσκολα. Με την μείωση των ταξιδιών και τα ξενοδοχεία κλειστά η ανάγκη για επιστροφή ξεχασμένων αντικειμένων μειώθηκε με αποτέλεσμα η ομάδα μας να προσπαθήσει σκληρά να κρατηθεί στα πόδια της. Με την στήριξη της πολιτείας και εφευρετικούς τρόπους για αύξηση των εσόδων ακόμα και σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες, η ομάδα μας κατάφερε να κρατηθεί στα πόδια της και μάλιστα να δείξει εκθετική αύξηση την φετινή χρονια μιας και η σκληρή δουλειά που είχε γίνει όλο αυτο το διάστημα καθώς και η αρκετά καλή (οπως όλα δείχνουν) φετινή χρονιά είχε ως αποτέλεσμα να εκτοξευθεί η ζήτηση για την υπηρεσία του Deliverback».

Deliverback: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία «βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής»-2

Το feedback που λαμβάνεται από τις επιχειρήσεις που συνεργάζεστε αλλά και τους χρήστες της υπηρεσίας σας ποιο είναι;

«Το feedback που λαμβάνουμε είναι εκπληκτικό και είναι ένα από τα βασικά κομμάτια στα οποία έχουμε εστιάσει βάζοντας την αγάπη και το μεράκι μας. Καθημερινα μιλάμε με τους ανθρώπους του τουρισμού και λαμβάνουμε πολύ θετικά σχόλια. Πολλοί μάλιστα δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους λέγοντας ποσο “μας έχετε σώσει με την υπηρεσία σας” και “πόσο καινοτόμα είναι η υπηρεσία σας”. Το θετικό αυτό feedback είναι και ένα από τα βασικά κίνητρα που είχαμε (ειδικά την περίοδο της πανδημίας) για να συνεχίσουμε να παλεύουμε για το Deliverback και συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε τόσο για τα ξενοδοχεία αλλά και για τους πελάτες τους, οι οποίο δείχνουν μεγάλη ευγνωμοσύνη όταν τους επιστρέφουμε τα ξεχασμένα τους αντικείμενα.

Μια όμορφη ιστορία την οποία δεν θα ξεχάσουμε ποτέ ήταν οταν μια οικογένεια ξέχασε την φωτογραφική της μηχανή, την οποία σε μερικές μέρες επιστρέψαμε και λάβαμε ένα συγκινητικό email στο οποίο η οικογένεια μας ανέφερε μεταξύ άλλων “μας επιστρέψατε τις αναμνήσεις μας απο την Ελλάδα”».

Πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να αρχίσει να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία σας;

«Το Deliverback είναι εντελώς δωρεάν για τα ξενοδοχεία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνει μια δωρεάν εγγραφή στην πλατφόρμα προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του ξενοδοχείου και να προστεθεί στη λίστα. Αφού γίνει αυτό, τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνει το ξενοδοχείο είναι κάθε φορά που ένας πελάτης ξεχνάει κάτι, να τον ενημερώνει να μπαίνει στο deliverback για να συμπληρώσει τα στοιχεία του και να πληρώσει για να πάρει πίσω το αντικείμενό του».

Τα επόμενα βήματα της Deliverback ποια θα είναι;

«Το Deliverback έχει ακόμα πολλά βήματα να διανύσει. Έχοντας ως κύριο στόχο την αύξηση των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων παράλληλα «βλέπει» και άλλες αγορές στις οποίες μπορεί να επεκταθεί. Υπάρχουν σχέδια τόσο στην ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό όσο και την στόχευση σε άλλα segments της αγοράς, τα οποία αφορούν τα πλοία και τα αεροδρόμια, στα οποία οι επιβάτες ξεχνάνε καθημερινά εκατοντάδες αντικείμενα. Έτσι έχοντας πάντα ως στόχο να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να πάρουν τα ξεχασμένα τους αντικείμενα το Deliverback συνεχώς αναπτύσει νέα προϊόντα και υπηρεσίες και καινοτομεί.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία της εταιρείας με τη Seajets για την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων από τα καθημερινά ακτοπλοϊκά δρομολόγιά της».

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Νέα εξαγορά ελληνικής ενεργειακής startup από αμερικανική εταιρεία

Orfium Greece: «Πρεμιέρα» στην ελληνική αγορά

Docandu: Μία από τις πέντε startups που επέλεξε η Pfizer για το πρόγραμμα start4health

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News