Start Ups Σάββατο 28/08/2021, 20:44
START UPS

Freshworks: Η startup που δίνει λύσεις στην πελατειακή βάση κατέθεσε αίτηση για ΙΡΟ

Freshworks: Η startup που δίνει λύσεις στην πελατειακή βάση κατέθεσε αίτηση για ΙΡΟ

Αίτηση για Αρχική Δημόσια Προσφορά στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ κατέθεσε η Freshworks, η startup που αναπτύσσει λογισμικό διαχείρισης και ενίσχυσης των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες της. Σύμφωνα με το έγγραφο της αίτησης, η είσοδος στο χρηματιστήριο θα βοηθήσει τη startup να προχωρήσει ένα βήμα περισσότερο και να προσφέρει ενοποιημένες τις υπηρεσίες της και στα περιβάλλονται αποθήκευσης cloud.

Στην κατάθεση της αίτησης αναφέρεται ότι το μέγεθος της προσφοράς θα ανέλθει στα 100 εκατ. δολάρια, ενώ για την αποτίμησή της σημειώνει ότι θα ορισθεί όταν καθοριστούν οι όροι της διάθεσης των μετοχών.

Η Freshworks ιδρύθηκε στην Ινδία και μεταφέρθηκε στη Σίλικον Βάλεϊ προκειμένου να μειώσει την απόσταση με τους πελάτες της. Παρόλο που πλέον εδρεύει στο Σαν Ματέο της Καλιφόρνια, διατηρεί ένα σημαντικό εργατικό δυναμικό στη νότια πόλη Τσενάι στα νότια της Ινδίας.

Τα έσοδά της πέρυσι αυξήθηκαν κατά 40%, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού ώθησε τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δυνατότητες, όπως δήλωσε ο Γκίρις Μαθρουμπουθάμ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της σε συνέντευξή του τον περασμένο Φεβρουάριο. Σε αυτή την αύξηση συνέβαλε η αυξημένη ζήτηση από πελάτες από τους κλάδους της υγείας, της εκπαίδευσης, όπως και από κυβερνητικούς οργανισμούς.

Με 52.500 πελάτες επί του παρόντος, η startup είδε τα έσοδά της να αυξάνονται τους κατά τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους στα 169 εκατομμύρια δολάρια, από 110 εκατομμύρια δολάρια το α΄ εξάμηνο του 2020, ενώ οι καθαρές ζημιές συρρικνώθηκαν στα 9,8 εκατ. δολάρια από 57 εκατ. δολάρια πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την κατάθεση της εταιρείας.

Σε επιστολή προς τους επενδυτές με αφορμή την κατάθεση της αίτησης στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, ο Μαθρουμπουθάμ παρομοίασε το λογισμικό της Freshworks με το iPhone, λέγοντας ότι οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να βασίζονται σε πολλά εργαλεία για να συνεργάζονται με τους πελάτες τους.

«Πριν από το 2007, όλοι χρησιμοποιούσαμε πολλές συσκευές, προσωπικά είχα ένα κινητό τηλέφωνο της Nokia, ένα GPS της Garmin, ένα MP3 Player της Sandisk και μια φωτογραφική μηχανή της Canon», είπε. «Ως καταναλωτές, γρήγορα καταργήσαμε τη χρήση των gadget μας για ένα μόνο προϊόν, το οποίο προσφέρει μια ανώτερη ενοποιημένη, αισθητικά υψηλού επιπέδου και ευχάριστη εμπειρία».

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News