Start Ups Πέμπτη 8/04/2021, 19:42
START UPS

Ramp: Έφθασε στο 1,6 δισ. δολάρια αποτίμησης με στήριξη από τη Stripe 

Ramp: Έφθασε στο 1,6 δισ. δολάρια αποτίμησης με στήριξη από τη Stripe 

Στο 1,6 δισ. δολάρια έφθασε η αποτίμηση της Ramp, μετά τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης από τον οποίο άντλησε 115 εκατ. δολάρια, σε ένα γύρο που συμμετείχαν το νέο «αστέρι» του αμερικανικού επιχειρείν, η εταιρεία ψηφιακών πληρωμών Stripe και το fund, D1 Capital Partners. 

Η startup προσφέρει εταιρικές κάρτες και λογισμικό για τη διαχείριση των εξόδων των εργαζομένων και με μόλις δύο χρόνια παρουσίας κοιτάει στα μάτια εταιρείες όπως η American Express και παλαιότερους κατασκευαστές λογισμικών διαχείρισης εξόδων όπως το Expensify και το SAP Concur.

Οι επενδυτές σε όλο τον κόσμο επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια στις fintech startups, οι οποίες εν μέσω της πανδημίας έχουν επωφεληθεί από την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη χρήση της τεχνολογίας των ανέπαφων πληρωμών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σύμφωνα με το PitchBook, το 2020 ήταν ένα έτος ρεκόρ για τις επενδύσεις των VCs κεφαλαίων στις αμερικανικές fintech.

Τον περασμένο Μάιο η Stripe, η οποία έχει επενδύσει στη Ramp και στο παρελθόν, άντλησε 600 εκατ. δολάρια, με την αξία της να εκτινάσσεται στα 95 δισ. δολάρια και να καθίσταται η πιο πολύτιμη startup στον κόσμο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ramp, τα νέα κεφάλαια θα τα χρησιμοποιήσει για να προσλάβει περισσότερο προσωπικό και να ενισχύσει τις δράσεις της που αφορούν το μάρκετινγκ, τις συνεργασίες και την ανάπτυξη των προϊόντών της.

Η startup δημιουργεί τα έσοδά της, λαμβάνοντας ένα μέρος του τέλους συναλλαγής το οποίο πρέπει να πληρώσουν οι έμποροι στα δίκτυα πληρωμών με κάρτες όπως η Visa, για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί ένας πελάτης της, ενώ επίσης χρεώνει ένα ποσό για την πρόσβαση στα προηγμένα εργαλεία του λογισμικού της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ramp Κόλιν Κένεντι, ο οποίος έχει περάσει από τη Stripe και την Goldman Sachs, δήλωσε ότι η startup προσπαθεί να απλοποιήσει τη διαχείριση δαπανών και να εξαλείψει τις μη αυτόματες διαδικασίες, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της, στους οποίους μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται η πλατφόρμα διαδικτυακών συνομιλιών Clubhouse και η εταιρεία τηλεθεραπείας Ro. Σύμφωνα με την εταιρεία, τους τελευταίους έξι μήνες ο όγκος των συναλλαγών έχει αυξηθεί κατά σχεδόν πέντε φορές.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News