Start Ups Πέμπτη 8/04/2021, 15:28
START UPS

Twitter – Clubhouse: Πώς ο μεταξύ τους «γάμος» δεν έγινε ποτέ 

Twitter – Clubhouse: Πώς ο μεταξύ τους «γάμος» δεν έγινε ποτέ 

Το Twitter διεξήγαγε συνομιλίες για μια πιθανή εξαγορά της startup Clubhouse, μιας πλατφόρμας που τον τελευταίο καιρό έχει τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, ωστόσο εν τέλει οι δυο πλευρές δεν κατέληξαν σε συμφωνία.

Η εν λόγω πλατφόρμα προσφέρει στους χρήστες της τη δυνατότητα να συνομιλούν με άλλους χρήστες και την ίδια ώρα τη συνομιλία να την παρακολουθούν οι ακόλουθοι αυτών που συμμετέχουν. Οι συνομιλίες είναι μόνο ηχητικές, καθώς απουσιάζει η εικόνα.  

Η Clubhouse έγινε ευρέως γνωστή «μετά το άγγιγμα του Μίδα», όπου Μίδας ο CEO της Tesla Έλον Μασκ, ο οποίος εμφανίσθηκε σε μια συνομιλία στην πλατφόρμα, μια εμφάνιση που συζητήθηκε ευρέως. Ο Μασκ έχει εξελιχθεί κάτι σαν marketing tool, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που έχει αναφερθεί είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο στα κρυπτονομίσματα, προκαλώντας μια άνοδο στην τιμή τους, καθώς πολλοί είναι οι επενδυτές που στρέφονται σε αυτά, μετά τις αναφορές του ισχυρού άνδρα της Tesla. 

Σύμφωνα με το Bloomberg, το Twitter εξέφρασε το ενδιαφέρον να εξαγοράσει το Clubhouse και οι δύο πλευρές κάθισαν στο τραπέζι των συζητήσεων. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα επικαλούμενο πρόσωπο με γνώση επί του θέματος, αν η συμφωνία ολοκληρωνόταν η αποτίμηση του Clubhouse θα άγγιζε τα 4 δισ. δολάρια. 

H startup βρίσκεται σε αναζήτηση κεφαλαίων και τελικά σύμφωνα με το Bloomberg, οι συνομιλίες τερματίστηκαν, καθώς η εταιρεία θέλησε να ακολουθήσει το δρόμο της άντλησης κεφαλαίων με χρηματοδότηση, αντί να εξαγορασθεί.

Το Twitter πριν από λίγο καιρό λάνσαρε την υπηρεσία Space η οποία είναι ακριβώς στη λογική του Clubhouse, ένα διαδικτυακό κανάλι ηχητικής επικοινωνίας και η απόκτηση της startup θα βοηθούσε να διευρύνει τη βάση των χρηστών του άμεσα. 

Παρά το γεγονός ότι ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter Τζακ Ντόρσεϊ εμφανίζεται σκεπτικός με την υιοθέτηση ηχητικών υπηρεσιών στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η απήχηση του Clubhouse με μόλις έναν χρόνο «ζωής», τον έχουν κάνει να αναθεωρήσει τις απόψεις του. 

Άλλωστε δεν είναι μόνο το Twitter που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς το Facebook, η Microsoft και το LinkedIn έχουν ανακοινώσει πως εξετάζουν παρόμοια σχέδια. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από techcrunch, Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News