Start Ups Παρασκευή 26/02/2021, 14:32
START UPS

Ποια είναι η Newsela, η τελευταία start-up που έγινε unicorn

Ποια είναι η Newsela, η τελευταία start-up που έγινε unicorn

Οι εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες τηλεκπαίδευσης, μετά την πανδημία βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε όλο τον κόσμο, από τη στιγμή που τα ιδρύματα όλων των βαθμίδων αναγκάσθηκαν να πραγματοποιήσουν τα μαθήματά τους εξ αποστάσεως.

Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο έναν κλάδο τον οποίο οι περισσότεροι πιθανόν να μην τον είχαν ακούσει κανσαν όρο, τον edtech (προσωνύμιο των education και technology). 

Από τον κλάδο αυτό προέρχεται η τελευταία start-up που κατάφερε να γίνει «μονόκερος» να φθάσει δηλαδή η αποτίμησή της στο 1 δισ. δολάρια και συγκεκριμένα η αμερικανική Newsela. 

Το ορόσημο αυτό το ξεπέρασε μετά τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης από τον οποίο άντλησε 100 εκατ. δολάρια, με το νούμερο πλέον της αποτίμησής της να αποτελείται από 10 ψηφία. 

Η Newsela εισήλθε στο κλειστό κλαμπ των unicorns του edtech κλάδου, όπου ήδη βρίσκονται εταιρείες όπως οι Quizlet, ApplyBoard και CourseHero, ωστόσο όπως υπογραμμίζει ο CEO της εταιρείας Μάθιου Γκρος, «φθάνοντας στο 1 δισ. δολάρια αποτίμησης δεν αλλάζει τίποτα (στη φιλοσοφία της εταιρείας)». 

Η εταιρεία μέσω της SaaS πλατφόρμας της (Software as a Service), προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (για ηλικίες κάτων των 12 ετών), σε ψηφιακή μορφή αντί για την παραδοσιακή έντυπη μορφή. 

Αυτό που τη διαφοροποιεί από παρόμοιες πλατφόρμες είναι ότι συνδυάζει πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό με υλικό από άλλες πηγές, όπως για παράδειγμα επιστημονικά άρθρα για ένα θέμα, ή κάποια δημοσίευση από το National Geographic. Όπως χαρακτηρίζει ο Γκρος το περιεχόμενο της πλατφόρμας, είναι «υλικό που δεν είναι προσανατολισμένο αποκλειστικά για την εκπαίδευση, αλλά υλικό που είναι ενδιαφέρον και ενημερωτικό». 

Η Newsela προσφέρει τις υπηρεσίες αντί ενός αντιτίμου που κυμαίνεται από 6 έως 14 δολάρια ανά μαθητή, όταν το κόστος ενός σχολικού βιβλίου ή βοηθήματος μπορεί να φθάσει έως και τα 40 δολάρια.

Η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας η ζήτηση για τις υπηρεσίες της έχει εκτιναχθεί κατά 181%, με τα έσοδά της να έχουν ενισχυθεί περί του 81% -χωρίς ωστόσο να δώσει στο φως της δημοσιότητας ακριβή νούμερα-, ενώ εκτιμάει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των δημόσιων σχολείων στις ΗΠΑ κάνουν χρήση της πλατφόρμας της. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από techcrunch

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News