Κοινωνία Τρίτη 22/12/2020, 16:10
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

OAΕΔ: Περισσότεροι από 3.000 άνεργοι ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα ψηφιακού marketing

φωτ. Shutterstock

Συνολικά, 3.086 νέοι άνεργοι ολοκλήρωσαν με επιτυχία το δωρεάν πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «Ενίσχυση Ψηφιακών Δεξιοτήτων – Ψηφιακό Μάρκετινγκ» που πραγματοποιήθηκε από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, σε συνεργασία με την Google Ελλάδας για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος, την επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων και την ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας. Το πρόγραμμα, ήταν διάρκειας 75 ωρών σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης και οι συμμετέχοντες έλαβαν πιστοποιητικό παρακολούθησης, εκ των οποίων 96% δήλωσε ικανοποιημένο. Το 95% των συμμετεχόντων αξιολόγησε το περιεχόμενο ως ικανοποιητικό, το 97% δήλωσε ικανοποιημένο από τους εκπαιδευτές, ενώ 9 στους 10 θα συνιστούσαν το πρόγραμμα σε φίλους ή γνωστούς.

Το ποσοστό συμμετοχής των ωφελουμένων ανήλθε στο 75% και το ποσοστό ολοκλήρωσης του προγράμματος ήταν 93%. Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, πολύ καλά οργανωμένο και πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα. Το αναγνώρισαν ως μία πολύ ευχάριστη και πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία, η οποία τους έδωσε τις βάσεις και το κίνητρο, για να κάνουν νέα επαγγελματικά ξεκινήματα. Τέλος, όλοι σχεδόν τόνισαν τη συμβολή των εκπαιδευτών στη διεξαγωγή του σεμιναρίου.

Όσοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα, θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε επιδοτούμενο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, διάρκειας 6 μηνών, για 5.000 ανέργους και θα λάβουν 558 ευρώ (καθαρά) για 22 ημέρες το μήνα και 6 ώρες την ημέρα.

Η δαπάνη προϋπολογισμού 16.500.000 ευρώ θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και το ελληνικό Δημόσιο.

 «Η έμφαση στην ποιοτική κατάρτιση στις ψηφιακές δεξιότητες αποτελεί προτεραιότητα του ΟΑΕΔ για τη μείωση του ψηφιακού χάσματος και την εργασιακή επανένταξη των ανέργων. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του καινοτόμου προγράμματος στο ψηφιακό μάρκετινγκ επιβεβαιώνουν την ανάγκη για δράσεις που δεν στοχεύουν μόνο στην ποσότητα, αλλά και στην ποιότητα, όπως επίσης και στην ανάγκη αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης. Θέλω να ευχαριστήσω τη Google Ελλάδας για την άψογη συνεργασία μας, που θέτει τις βάσεις για την υλοποίηση νέων συμπράξεων και προγραμμάτων για το 2021, δίνοντας την ευκαιρία στους ανέργους να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους», δήλωσε ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης.

Από την πλευρά της, η Μαρία Φουντά, διευθύντρια Marketing Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Google, ανέφερε: «Η εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες αποτελεί κεντρικό πυλώνα της δέσμευσης που έχει αναλάβει η Google να συμβάλει έμπρακτα στην ανάκαμψη και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την εποικοδομητική συνεργασία μας με τον ΟΑΕΔ και ευχαριστούμε τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη της. Τα αποτελέσματα του προγράμματος επιβεβαιώνουν για μία φορά ακόμη τη σημασία που έχει, ειδικά στη σημερινή συγκυρία, η εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων, καθώς και τη δίψα των νέων ανθρώπων για κατάρτιση στις νέες τεχνολογίες».

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News