Κοινωνία Σάββατο 26/03/2022, 16:46
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ενεργοποιείται στα μέσα Απριλίου το 1544 για τη διευκόλυνση των οδηγών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης

Ήδη έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής

Ενεργοποιείται στα μέσα Απριλίου το 1544 για τη διευκόλυνση των οδηγών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης

Ενεργοποιείται στα μέσα Απριλίου το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας στο οποίο οι οδηγοί θα μπορούν να απευθύνονται για να αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής.

Ειδικότερα στη νέα τηλεφωνική γραμμή η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί πιλοτικά από τις 15 Απριλίου, οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν φθορές στο οδόστρωμα, προβλήματα με την φωτεινή σηματοδότηση, τις διαγραμμίσεις αλλά και την σήμανση. Παράλληλα, όπως σημειώνει η Περιφέρεια, δημιουργείται και ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone.

Επιπλέον θα μπορούν να ενημερώνουν το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας, για τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα όπως λάδια, φερτά υλικά ή άλλα αντικείμενα, αλλά και οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών.

Ήδη έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής, με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544, ενώ παράλληλα διαθέτουν και σύγχρονο κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Σημειώνεται πως στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Παράλληλα ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού του τηλεφωνικού κέντρου στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν οι τεχνικές εργασίες για τον πολυκαναλικό αριθμό έτσι ώστε το κέντρο να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές ταυτόχρονα. 

Ο Περιφερειάρχης Αττικής επισημαίνει σχετικά: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ασφάλεια των πολιτών με «έξυπνα» και καινοτόμα εργαλεία, όπως έχουμε δεσμευθεί.

Ο νέος τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544 έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά ενεργειών που έχουμε υλοποιήσει για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, όπως είναι τα ειδικά οχήματα-βαν στη λεωφόρο Κηφισού για τη διευκόλυνση των οδηγών, οι εργασίες συντήρησης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, η αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού, η συντήρηση των κεντρικών νησίδων, οι νέοι led φωτεινοί σηματοδότες καθώς και οι άμεσες παρεμβάσεις για την άρση επικινδυνοτήτων.

Στόχος μας είναι η άμεση επικοινωνία με τους χρήστες του οδικού δικτύου καθώς οι υποδείξεις των πολιτών, των οδηγών και τον πεζών θα συνδράμουν αποτελεσματικά στην καθημερινή προσπάθεια των υπηρεσιών μας για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης της λειτουργικότητας του οδικού δικτύου».

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Περ. Αττικής – ΕΣΕΕ: Προτεραιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπορικών ΜμΕ

Έρχονται νέες εξαγορές αλλά πληθαίνουν και οι «στομωμένες» επενδύσεις

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News