The New York Times Δευτέρα 14/11/2022, 07:17 ALYSON KRUEGER
THE NEW YORK TIMES

Οι σούπερ ήρωες πουλάνε – Γιατί οι 40άρηδες δεν θέλουν να μεγαλώσουν

Οι σούπερ ήρωες πουλάνε – Γιατί οι 40άρηδες δεν θέλουν να μεγαλώσουν

Σε οποιοδήποτε από τα 700 καταστήματα του The Vitamin Shoppe στις ΗΠΑ, οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν προϊόντα που υπόσχονται να τους φέρουν πιο κοντά στους σούπερ ήρωες. Θέλεις το σώμα του Batman; Δοκίμασε τη μονοϋδρική κρεατίνη Batman Gotham City Grape BodyTech Elite. Ή μήπως την ενέργεια του Flash; Το Flash Lightning Lemonade BodyTech Flash Point για πριν τη γυμναστική υπόσχεται ότι σου την προσφέρει.

Ανέκαθεν υπήρχαν προϊόντα σουπερ ηρώων για παιδιά. Ωστόσο, τα προϊόντα στο The Vitamin Shoppe – το οποίο συνεργάζεται με την Warner Bros., η οποία κατέχει την DC Comics – απευθύνονται σε ενήλικες. Βάζοντας φερειπείν σούπερ ήρωες σε ένα συμπλήρωμα διατροφής, το Vitamin Shoppe προσδοκά να διευρύνει τη ζήτηση για το προϊόν.

Οι σούπερ ήρωες πουλάνε – Γιατί οι 40άρηδες δεν θέλουν να μεγαλώσουν-1
φωτ. The Vitamin Shoppe

 

Η Uniqlo κυκλοφόρησε πρόσφατα μία κολεξιόν για ενήλικες, αφιερωμένη στην 60ή επέτειο του Spiderman. Το Saks στην Fifth Avenue έχει μία συλλογή ρούχων γυμναστικής από την Heroine Sport, μία εταιρεία κατασκευής γυαλιστερών ρούχων, όπως αυτά που μπορεί να φορούσε η Wonder Woman. Ζυθοποιίες όπως η Unsung Brewing στην Καλιφόρνια και η Kings County Brewers Collective στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, βάζουν τους σούπερ ήρωες στα κουτάκια της μπίρας.

Ο Adam Alter, καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, δήλωσε ότι δεν τον εκπλήσσει.

«Οι σούπερ ήρωες είναι ευρέως διαδεδομένοι πολιτισμικά το 2022», δήλωσε. «Εδώ και τουλάχιστον μία δεκαετία οι δημοφιλέστερες ταινίες κινούνται γύρω από δύο πολύ μεγάλα franchise σούπερ ηρώων – της DC και της Marvel – και έτσι κάθε μάρκα που θαυμάζει τους σούπερ ήρωες εκμεταλλεύεται αυτή την επιτυχία».

Αυτό περιλαμβάνει την πρόσφατη επιτυχία του «Black Adamn», μία ταινία σούπερ ηρώων της DC Comics, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dwayne Johnson και που έφτασε στην κορυφή του box office το πρώτο της σαββατοκύριακο τον περασμένο μήνα, φέρνοντας 67 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο κ. Alter δήλωσε ότι η τάση αυτή μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ.

«Αυτές οι μάρκες ελπίζουν ότι βλέπετε τους σούπερ ήρωες ως ηθικούς και ισχυρούς», δήλωσε, «αλλά μπορεί να τους θεωρείτε ξεπερασμένους ή υπερβολικούς ή χαζούς ή οτιδήποτε άλλο διαφορετικό από την αρχική τους πρόθεση».

Ακόμη και έτσι όμως, οι εταιρείες είναι διατεθειμένες να ρισκάρουν, ελπίζοντας ότι οι σούπερ ήρωες προκαλούν θετικά συναισθήματα.

«Πολλοί από εμάς που είμαστε στα 40, βλέπουμε τον κόσμο και πιστεύουμε ότι το να είσαι ενήλικας δεν είναι και τόσο φοβερό», δήλωσε ο Zack Kinney, ένας εκ των ιδρυτών του Kings County Brewers Collective. «Οι σούπερ ήρωες σε γυρνούν στο παρελθόν, ξεφεύγεις, είναι μία φαντασία. Υπάρχει σίγουρα μία διάθεση και μία λαχτάρα, ώστε οι σούπερ ήρωες του κόσμου να μας σώσουν από κάποιες επικείμενες καταστροφές».

Ο κ. Alter συμφωνεί ότι οι σούπερ ήρωες, ειδικά τώρα, συνδέονται με θετικά συναισθήματα.

«Περάσαμε κάποια δύσκολα χρόνια, με την πανδημία και την πολιτική αναστάτωση, και οι σούπερ ήρωες είναι η διέξοδος», δήλωσε. «Μας επιτρέπουν να φύγουμε για λίγο από τον πραγματικό κόσμο και υπάρχουν τόσο πολλά πράγματα που μας αρέσουν σε αυτές τις μάρκες, τα οποία μας επιτρέπουν να φύγουμε από την πραγματικότητα σε δύσκολες στιγμές».

Copyright:
2022 The New York Times

Διαβάστε επίσης:

Τριάντα χρόνια μετά: Ο Maverick σπάει το box office

Το σχέδιο για ελληνικό Χόλιγουντ στη Θέρμη

Ο άνδρας από ατσάλι και η κατάρα του Superman

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News